افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

ایران 0-0 ازبکستان / 90 دقیقه بدون نتیجه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 294507
ایران 0-0 ازبکستان / 90 دقیقه بدون نتیجه – پرسپولیس نیوز

تیم ملی فوتبال در آخرین دیدار خود در گروه E مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا مقابل ازبکستان متوقف شد. تیم فوتبال ایران از ساعت 20:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی در ششمین بازی خود در گروه E رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 قاره آسیا به مصاف تیم ازبکستان رفت که این […]

تیم ملی فوتبال در آخرین دیدار خود در گروه E مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا مقابل ازبکستان متوقف شد.

تیم فوتبال ایران از ساعت 20:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی در ششمین بازی خود در گروه E رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 قاره آسیا به مصاف تیم ازبکستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی با این نتیجه در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آسیا با 14 امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفت و ازبکستان نیز با همین رقم در رده دوم جدول قرار گرفت. امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم قلانوی. این تیم در بازی رفت مقابل ازبکستان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و نتوانست سه امتیاز این تیم را بگیرد.

ترکیب تیم ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سامان قدوس (88 – ابوالفضل جلالی)، امید نورافکن (74 – محمد قربانی)، مهدی ترابی (88 – شهریار مغانو)، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب تیم ازبکستان: اتکیر یوسف اف، عبدالکودر خوسانوف، فرخ سیفیف، رستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف (71 – هلماتوف)، اودیلیون خمروبکوف، جلال الدین ماشاریپوف (71 – عزیزبک امانوف)، اوستون آرونوف (1+90 – Kho) ) آرکینوف)، شیرزاد نصراللهوف، الدور شومورودوف (57 – عباسبک فیزولایف) و حسین الدین علیکولوف.

نیمه اول

دقیقه 13: مهدی طارمی پس از فرار از پشت مدافعان ازبکستان صاحب توپ شد اما نتوانست ضربه پایانی را به سمت دروازه حریف بزند و توپ در اختیار دروازه بان ازبکستان قرار گرفت. در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 18: عبدالکودیر خسانوف از تیم ازبکستان به دلیل خطا روی جهانبخش اولین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

دقیقه 21: شوت دور و پایین سامان قدوس که به یوسف اف برخورد کرد.

دقیقه 33: فرار پای آرونوف با یک توپ خوب به قلب دفاع ایران و ضربه کم این بازیکن با حاشیه بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 42: امید نورافکن از پشت محوطه شانس خود را امتحان کرد تا دروازه ازبکستان را باز کند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 2+45: ناهماهنگی مدافع و دروازه بان ازبکستان قرار بود کمکی به این تیم کند که توپ از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 53: امید نورافکن باز هم با یک ضربه از راه دور تلاش کرد دروازه ازبکستان را باز کند که این بار ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد.

دقیقه 63: کار ترکیبی و هماهنگ جهانبخش و آزمون خطر جدی دیگری را روی دروازه ازبکستان ایجاد کرد که ضربه سر جهانبخش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: ضربه مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه متاسفانه به تیر دروازه ازبکستان برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 76: شوت راه دور علیکولوف را بیرانوند با واکنشی خوب مهار کرد.

دقیقه 79: ضربه دیگر بازیکنان ازبکستان به طرز خطرناکی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 80: اشتباه بیرانوند در مهار توپ، دروازه ایران را با خطر جدی مواجه کرد که ضربه بازیکن ازبکستان توسط مدافعان تیم ملی مهار شد.

دقیقه 90: صالح حردانی به دلیل خطا روی آرونوف توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.