افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ایران کشورهای عضو تراکیه را به هم متصل می کند

  • کد خبر : 403456
ایران کشورهای عضو تراکیه را به هم متصل می کند

به گزارش بازار، داریوش امانی رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با آست عصاف بایوف دبیرکل تراسیکا، روند اساسی در حوزه ترانزیت و ارتقای سطح همکاری کشورها را گامی ارزشمند برشمرد. وی با اعلام همکاری متقابل گفت: به طور مشترک با رویکرد تامین الزامات ترانزیتی برنامه هفتم توسعه برای اجرا در […]

به گزارش بازار، داریوش امانی رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با آست عصاف بایوف دبیرکل تراسیکا، روند اساسی در حوزه ترانزیت و ارتقای سطح همکاری کشورها را گامی ارزشمند برشمرد. وی با اعلام همکاری متقابل گفت: به طور مشترک با رویکرد تامین الزامات ترانزیتی برنامه هفتم توسعه برای اجرا در قالب یک برنامه اقدام مشترک به دبیرکل تراسیکا ارائه می شود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت حمل‌ونقل بین‌المللی افزود: بی‌تردید طرح تراسیکا در تقویت روابط، تسهیل تجارت و تضمین حمل‌ونقل روان در سراسر مرزهای منطقه نقش دارد و همکاری ما برای رفع چالش‌های پیش روی ما در هر دو حوزه است. عملیات و زیرساخت ها به ویژه با توجه به افزایش تقاضا برای حمل و نقل جاده ای حیاتی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اساساً از نظر تاریخی نگاه ویژه ای به تجارت مسیر شرق به غرب داریم و نه تنها مبنای تقویت حاکمیت کشورهای مسیر نیست و نه تنها. بهترین تبلور بازگشت تجارت دریا به دریا و همچنین خالق بزرگترین کریدور اقتصادی در جهان است.” با اتصال یک شبکه منحصر به فرد از مقاصد که دارای تاریخ مشترک هستند، در نهایت به بهبود قابل توجهی در رشد اقتصادی و تعمیق سرمایه گذاری در بخش های مختلف از طریق توسعه لجستیک منجر می شود.

ایران کشورهای عضو تراکیه را به هم متصل می کند

بر اساس این گزارش، آست آصف بایوف دبیرکل تراسیکا با تقدیر از اقدامات انجام شده در رشد ترانزیت از مرزهای کشور طی یک سال گذشته گفت: نقش ایران در ترانزیت به عنوان رابط بین سایر کشورهای عضو تراسیکا و در نتیجه توسعه اقتصادی ترافیک در سراسر منطقه

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی در پایانه های مرزی خاطرنشان کرد: سامانه نوبت دهی در بازدید میدانی از مرز آستارا ترانزیت را تسهیل کرده است و برای تسریع روندها لازم است هر دو طرف ایرانی و آذربایجانی زیرساخت ها را توسعه دهند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.