افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ایران کاملا در خطر است

  • کد خبر : 380404
ایران کاملا در خطر است

در یک پست طولانی در مورد مهم ترین رویداد». روزی در خاورمیانه از زمان توافقات «ابراهیم» بوده است و افزود: من ساعت های بی شماری را به مطالعه حزب الله اختصاص داده ام و هیچ کارشناس جهانی وجود ندارد که فکر کند رژیم صهیونیستی برای نابودی و تضعیف این گروه چه کرده است. ممکن بود.” […]

در یک پست طولانی در مورد مهم ترین رویداد». روزی در خاورمیانه از زمان توافقات «ابراهیم» بوده است و افزود: من ساعت های بی شماری را به مطالعه حزب الله اختصاص داده ام و هیچ کارشناس جهانی وجود ندارد که فکر کند رژیم صهیونیستی برای نابودی و تضعیف این گروه چه کرده است. ممکن بود.”

کوشنر با حمله به دولت بایدن و دیگرانی که خواستار پایان دادن به نبرد با حزب الله هستند، گفت: “هرکسی که خواستار آتش بس در شمال باشد اشتباه می کند. هیچ راه برگشتی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد. آنها نمی توانند اکنون کار را ناتمام بگذارند. بدون از بین بردن کامل زرادخانه که آنها را هدف گرفته است، “آنها هرگز شانس دیگری نخواهند داشت، از جمله 220 تفنگدار دریایی، در مرگبارترین روز برای تفنگداران دریایی از زمان نبرد ایو جیما.”

کوشنر ادامه داد: رژیم صهیونیستی در 6 هفته گذشته به اندازه آمریکا در 20 سال گذشته دشمن تحت تعقیب آمریکا را کشته است که یکی از این افراد ابراهیم آگیل بود که در سال 1983 قصد کشتن این تفنگداران دریایی را داشت. “. کوشنر در حمله به ایران افزود که نابودی حزب الله بسیار مهم است زیرا «ایران اکنون کاملاً در خطر است». وی همچنین به اهمیت حزب‌الله برای ایران اشاره کرد و نوشت: ایران اگرچه دفاع هوایی ضعیفی دارد، اما هنوز تأسیسات هسته‌ای آن منهدم نشده است؛ زیرا حزب‌الله با موشک‌های خود سلاحی بوده که به سمت رژیم صهیونیستی پر شده است. سید حسن نصرالله و شانزده فرمانده ارشد دیگر در 9 روز گفت: من به خاورمیانه بدون زرادخانه کامل ایران در برابر رژیم صهیونیستی فکر کردم، اظهار داشت: ایران زمانی سخت است که جان متحدانش را به خطر بیندازد وی همچنین گفت: ایران عقب نشینی می کند.

فواره:
نما نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.