افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

ایران پاسخی حساب شده به جنایت اسرائیل می دهد

  • کد خبر : 344100
ایران پاسخی حساب شده به جنایت اسرائیل می دهد

آفتاب نیوز: سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل و معارفه جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی دیوان عالی کشور برگزار شد. فرمانده کل ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی […]

آفتاب نیوز:

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل و معارفه جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی دیوان عالی کشور برگزار شد. فرمانده کل ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و روسای نیروهای مسلح حضور داشتند. تجلیل شد، ضمن تبریک ایام دولت به وزیر دفاع و تمامی مسئولان کشوری و قدردانی از خدمات سردار سرتیپ عزیز نصیرزاده در زمان تصدی جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ آشتیانی به عنوان جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شد. از ستاد کل.

وی گفت: امروز پس از طوفان الاقصی در منطقه در شرایط بحرانی قرار داریم و رژیم صهیونیستی در بقای خود احساس خطر می کند و در شرایط خطرناکی قرار دارد. از این رو برای ادامه زندگی ننگین خود از انجام هیچ عمل مجرمانه ای دریغ نمی کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شرایط خطرناک رژیم صهیونیستی به گونه ای است که آمریکایی ها برای حمایت از این رژیم تردید کردند، اما با وجود این، سران صهیونیست ها بر ادامه جنایات خود اصرار دارند، زیرا خود را می بینند. در مرحله فروپاشی

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه قطعا پاسخگوی جنایات رژیم صهیونیستی خواهیم بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران مقاومت در برابر متجاوزان را در امت اسلامی زنده کرده است.

وی با بیان اینکه قطعا قدرت آمریکا با پنج سال قبل قابل مقایسه نیست چرا که اکنون در حال افول هستند و برای بازگرداندن قدرت خود دست و پنجه نرم می کنند، تصریح کرد: امروز مسئولیتی که داریم بسیار حساس است بنابراین نباید از آن غافل شویم. حتی برای یک لحظه از نظر آمادگی برای پاسخگویی سریع به تهدیدات، تقویت زیرساخت ها و توسعه علم و فناوری و ارتقای کیفیت محصولات فوری نباید غفلت کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین افزود: امروز در ستاد کل نیروهای مسلح در بهترین شرایط هم افزایی و اتحاد هستیم و فراتر از رنگ لباس، تفاوتی بین فرماندهان و فرماندهان نیست. کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح، زیرا همه ما در تلاش هستیم تا دیدگاه ها و باورهای فراسازمانی و ملی را ارتقا دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.