افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ایران و حزب الله این روزها ضربه روانی خطرناکی به ما وارد می کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 318814
ایران و حزب الله این روزها ضربه روانی خطرناکی به ما وارد می کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ترس از واکنش ایران به حمله تروریستی هانیه در تهران لحظه ای اشغالگران را رها نمی کند. در همین راستا یک مقام صهیونیست اعتراف کرد: کاری که ایران و حزب الله این روزها انجام می دهند ضربه روانی خطرناکی است. وی افزود: به مصرف داروهای آرامبخش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ترس از واکنش ایران به حمله تروریستی هانیه در تهران لحظه ای اشغالگران را رها نمی کند.

در همین راستا یک مقام صهیونیست اعتراف کرد: کاری که ایران و حزب الله این روزها انجام می دهند ضربه روانی خطرناکی است.

وی افزود: به مصرف داروهای آرامبخش یا خواب آور فکر می کنم. و صبح

همزمان رئیس ستاد رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: آماده ایم خوب پر هستیم.

وی تصریح کرد: ما می دانیم که چگونه به سرعت در هر جایی حمله کنیم.

یک هفته پس از قتل اسماعیل هانیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، رسانه های صهیونیستی همچنان ترس عمیق ساکنان سرزمین های اشغالی را از واکنش تلافی جویانه ابراز می کنند. کنجکاو ایران این قتل را گزارش می کند.

در همین رابطه پایگاه خبری المیادین با استناد به پایگاه رسانه ای رژیم صهیونیستی نوشت بزرگترین انتقام ایران از تروریسم. هانیه این چیزی است که بیش از 9 میلیون اسرائیلی را بیش از یک هفته در ترس نگه داشته است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اختلافات شدید در سرزمین های اشغالی بر سر نوع واکنش ایران به این تروریسم خبر داد و اعلام کرد: همیشه آویو اگر در انجام این حمله مطمئن باشید، حتی برای یک حمله پیشگیرانه احتمالی آماده خواهید شد.

یدیوت آهارونوت وی همچنین نوشت که صهیونیست ها از احتمال حمله ایران و حزب الله به اسرائیلی ها در خارج از سرزمین های اشغالی یا مراکز دیپلماتیک و سفارتخانه های این رژیم به شدت نگران هستند.

این روزنامه به نقل از یک منبع بلندپایه دیپلماتیک نوشت که وضعیت نمایندگان تل آویو در خارج از سرزمین های اشغالی بسیار خطرناک است و بسیاری از آنها احساس خطر می کنند.

یدیوت وی همچنین به نگرانی دیپلمات‌های خارجی ساکن در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: با توجه به تشدید اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی، دیپلمات‌های کانادایی و خانواده‌هایشان بعد از ظهر امروز چهارشنبه سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده و راهی اردن می‌شوند حمله ایران

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ دیروز گزارش داد که ارزش مثقال واحد پول رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی کاهش یافت و به رقمی معادل 3.82 مثقال در هر دلار رسید که کمترین رقم از نوامبر 2023 است.

این کاهش ارزش نتیجه انتظار انتقام از رژیم صهیونیستی است. کنجکاو ایران و حزب الله لبنان بر سر ترور اسماعیل هانیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و ترور فواد شاکر، فرمانده نظامی حزب الله لبنان حومه شهر در جنوب بیروت اتفاق افتاد.

از این حیث شاخص بورس رژیم صهیونیستی نیز با افت شدید همراه شد و نسبت به هفته گذشته 3.3 درصد کاهش یافت که کمترین رقم از فوریه گذشته بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.