افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

ایران نمونه بارز توسعه در شرایط تحریم است

  • کد خبر : 224456
ایران نمونه بارز توسعه در شرایط تحریم است

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفت: امروز جهان عملا هرگونه تحریمی را باطل می کند. ایران نمونه بارز کشوری است که تحت فشار تحریم ها در حال توسعه است. سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفت: امروز جهان عملا هرگونه تحریمی را باطل می کند. ایران نمونه بارز کشوری است که تحت […]



سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفت: امروز جهان عملا هرگونه تحریمی را باطل می کند. ایران نمونه بارز کشوری است که تحت فشار تحریم ها در حال توسعه است.






سخنگوی کرملین: ایران نمونه بارز توسعه در شرایط تحریم است


سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفت: امروز جهان عملا هرگونه تحریمی را باطل می کند. ایران نمونه بارز کشوری است که تحت فشار تحریم ها در حال توسعه است.

به گزارش رایان نیوز، دیمیتری پسکوف بعدازظهر چهارشنبه در رویداد جشنواره جهانی جوانان که با حضور شرکت کنندگانی از 185 کشور در سیریوس روسیه برگزار می شود، افزود: ما می بینیم که ایران تحت فشار تحریم ها چگونه توسعه می یابد برای چندین دهه، او این صنعت را توسعه می دهد. حوزه اجتماعی را توسعه می دهد، کشور خود را توسعه می دهد.

دستیار مطبوعاتی پوتین رئیس جمهور روسیه ادامه داد: اخیراً چندین بار به تهران رفته ام؛ ایران در حال توسعه است، با وجود اینکه دهه هاست تحت تحریم زندگی می کند.

این سخنان پسکوف در حالی بیان شد که روسیه پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین با تحریم های بی سابقه غرب روبرو شده است. در این شرایط در 15 مارس 1402 رئیس جمهور روسیه از رکورد صادرات محصولات کشاورزی از این کشور صحبت کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روسیه در 21 فوریه 2022 (2 مارس 14:00) با انتقاد از عدم توجه غرب به نگرانی های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس را به رسمیت شناخت.

سه روز بعد، در روز پنجشنبه، 24 فوریه (5 مارس، ساعت 2 بعد از ظهر)، ولادیمیر پوتین عملیات نظامی علیه اوکراین را آغاز کرد که آن را “عملیات ویژه” نامید و به این ترتیب روابط متشنج بین مسکو و کی‌یف به یک رویارویی نظامی تبدیل شد. . این عملیات نظامی تاکنون ادامه دارد و کشورهای غربی ضمن تحریم روسیه، سلاح و مهمات را در اختیار اوکراین قرار می دهند.

جشنواره جهانی جوانان در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) با پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز شد. این جشنواره تا 7 مارس در قلمرو فدرال “سیریوس” واقع در منطقه کراسنودار روسیه ادامه دارد. به گزارش رسانه های روسی، 20 هزار رهبر جوان از 185 کشور جهان در زمینه های آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی و تجاری در این جشنواره شرکت کرده اند. / آیرین







۰