افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

ایران | سازمان بی‌رقیب فرانسوی

  • کد خبر : 15794
ایران |  سازمان بی‌رقیب فرانسوی

جلسه ایران با ارائه خدمات بی‌نظیر خود در کاهش هزینه‌های سفر. همین موضوع است تا اگر مدت زمان طولانی هم می خواهید با هواپیما به سر دنیا سفر کنید، نگرانی مسیر را نمی توانید داشته باشید. یکی از وسایلی که با امکانات خود می توانند همه را به خود جلب کنند، نام تجاری دارد. ایران […]

جلسه ایران با ارائه خدمات بی‌نظیر خود در کاهش هزینه‌های سفر. همین موضوع است تا اگر مدت زمان طولانی هم می خواهید با هواپیما به سر دنیا سفر کنید، نگرانی مسیر را نمی توانید داشته باشید. یکی از وسایلی که با امکانات خود می توانند همه را به خود جلب کنند، نام تجاری دارد. ایران ایران یکی از بزرگترین ایرلاینها در اروپا و جهان به شماره میرود که روزانه به مقاصد داخلی و خارجی زیادی پرواز دارد. ما هم در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قصد داریم، شما را با ایرفرانس، بیشتر آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

خرید بلیط هواپیما ایران

معرفی شرکت ایرفرانس

ایرلاین فرانسوی ایرفرانس در سال ۱۹۳۳ با ادغام چند شرکت کوچک، شروع به فعالیت کرد. در سال این شرکت دو هواپیمای فرانسوی پوتز به ناوگان خود اضافه کرد هواپیماهایی که ظرفیت حمل ۱۴ تا مسافر را با سرعتی کمتر از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، پرواز پرواز می کند. این هواپیماها بسیار مقاوم و قابل اطمینان بودند و در جنگ جهانی دوم مورد استفادره قره قره قره. این ایران در سال ۱۹۴۵ به عنوان ایران ملی فرانسه شناخته شد. این زمان را به خود اختصاص داده است.

در طول سرد بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰ ایران یکی از سه ایرلاین بود که به فرودگاههای تمپلهوف و در برلین غربی پرواز داشت. هواپیمایی ایرفرانس در سال 2004 با کی ام ادغام شد که باعث شد ایرباس و جت‌های بویینگ به ناوگان ایرفرانس تبدیل شود. شرکت ایرفرانس عضوی شرکت Sky Team، است که بیشماری را به شما می‌آورد که از این مزایا می‌توانم استفاده کنم.ه به ۶۰۰ سالن پروازی در دنیا، مایل‌های آبی پرواز و امکان بازدید از ۱۰۰۰ مقصد در دنیا را برای شما می‌کند.

ناوگان شرکت ایر فرانسه | مطمئن و مطمئن

پروازهای ایرفرانس با هواپیماهای ایرباس و بوئینگ انجام می شود. مسیرهای کوچک ایرباس‌های کوتاه‌تر و ایرباس‌های بزرگ و همچنین برای مسافت‌های طول‌تر یا مسیرهای استفاده از قرار می‌گیرند. ناوگان هواپیمایی ایرفرانس در حال حاضر شامل ۷۵ بوئینگ ۷۷۷ و ۱۴۸ هواپیمای ایرباس شامل ۳۱۸، ۳۱۹، ۳۲۰ ۳۲۱، ۳۳۰، ۳۴۰ و ۳۸۰ می شود.

هواپیمایی ایرفرانس

کلاس های پروازی ایران

پروازهای هواپیماهای چهار کلاس پروازی به ارائه، کلاس‌هایی که در کابین‌های لوکس هواپیماهای بزرگ شروع می‌شوند و به راحتی در هواپیماهای ختم می‌آیند، ارائه می‌شوند.

لا پریمیر | فرست کلاس

این کلاس پروازی در هواپیماهای ایران ۳۸۰ و برخی از بوئینگ‌های ۷۷۷ می‌شود. صندلی‌ها در ایرفرانس چوبی با روکش چرم چوبی و قابلیت تبدیل شدن به کلاس دومتری را نیز دارند. نمایشگر لمسی ۱۰٫۴ اینچی، امکانات صوتی و تصویری و امکان جداسازی کابین‌هااز جمله ویژگی‌های این کلاس پروازی ایران می‌شود. مقدار بار در پروازهای فرست کلاس ایرفرانس در دو کیف دستی با داخل ۸ بار و تحویل یک چمدان وزن ۳۲ به داخل بار.

کلاس های پروازی ایران

پروازهای لاپریمیر ایر فرانسه، دارای ماشین و راننده هستند که را تا فرودگاه همراهی کنند. پس از آن امکانات پذیرش خواهند شد و اتومبیل های شخصی تا سوار شدن به هواپیما مشایعت می شوند. همچنین مسافرین کلاس پروازی نسبت به کلاس پروازی ایرفرانس اولویت بالاتری در سوار پیاده شدن دیگر دارند.

بیزنس کلاس

با خرید بلیط بیزینس کلاس ایرفرانس، در صندلی‌هایی با فضای بیشتر، کابینی اختصاصی، پذیرایی ویژه و پک بهداشتی سفر دلنشین‌تری را تجربه کرد. در این پروازی صندلی‌ها تختخواب‌شو هستند و مانیتورهای ۴ اینچی همراه با پریز برق و کابل usb نیز برای مشتریان نظر گرفته شده است. وزن بار بیزنس ایرفرانس در داخل کابین دو دستی با وزنم وزن کلاس و امکان تحویل یک چمدان وزن مقدار ۳۲ وزن به بار آن وجود دارد.

کلاس های پروازی ایران

پریمیوم اکونومی

کلاس پریمیوم که اخیراً به پروازهای ایران اضافه می‌شود، صندلی‌هایی راحت‌تر با فضای اختصاصی. بهترین موقعیت این کلاس پروازی است که در حین سفر می‌خواهند با لپ تاپن ک گ. از امکانات کلاس پروازی پریمیوم اکونومی می توانم یو اس بی اشاره کرد. بار کلاس پریمیوم اکونومی ایرفرانس در داخل کابین کیف دستی با وزن وزن و امکان تحویل یک تا وزن ۲۳ وزن به بخش بخش.

کلاس های پروازی ایران

اکونومی

پروازهای کلاس اکونومی دارای صندلی های راحتی معمولی همراه با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی هست. وزن بار کلاس پریمیوم اکونومی در داخل کابین یک دستی برای حمل لپ یا وسایل شخصی و همچنین تحویل چمدان تا وزن ۲۳ وزن به بار بار است. این کلاس برای خانواده‌هایی که می‌خواهند کودکان را به تنهایی به سفر بفرستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند و شخصی ابتدا تا انتهای پرواز، همراه کودک شما خواهد بود.

کلاس های پروازی ایران

پروازهای هواپیمایی ایرفرانس در ایران

هواپیمایی ایرفرانس پرواز مستقیم از تهران ندارد، اما امکان وجود دارد که با پرواز کانکشن به استانبول یا یکی از همسایه ها ، سفر کنید سپس بلیط مقصد دوم خود را از ایرلاین ایرفرنس ایرفرنس بخرید.

مقاصد هوایی هوایی ایر فرانس

در میان که روزانه به مقاصد وارد در پرواز می شوند، ایرفرانس با خطوط کامل، تبدیل به یکی از محبوب ترین ایرلاین های دنیا شده است. هواپیمایی ایران به ۲۹ مقصد داخلی و ۲۰۱ مقصد خارجی پرواز دارد این مقاصد خارجی شامل ۹۴ کشور در دنیا (آسیا اروپا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه) می‌شود.

مقاصد هوایی هوایی ایر فرانس

امکانات مهم پروازهای ایران

ایرفرانس، یکی از بهترین شرکت های برای سفر، امکانات و کاملی را برای افراد خود در نظر می گیرند تا لحظات خوب و آرامی را در پرواز تجربه کنند. از امکانات مهم پروازهای ایران می‌توانم بخدمات انساني، امكان حمل حيوان، خدمات بار و چمدان مسافرت‌هاي ويژه براي افراد جثه و سفرهاي بزرگ گروهي اشاره کرد.

وعده های غذا در ایران

افراد در اکونومی و پریمیوم اکونومی می‌توانند منوی را بدون پرداخت هزینه انتخاب کنند. منوهای “A la Carte” منو ویژه ایران می‌شود که توسط آشپز حرفه‌ای تهیه می‌شود. این منو می‌توانید از سفر با وعده‌هایی که دوست دارید، بخرید که قیمت منوها با ۱۲ یورو ۲۸ یورو متفاوت باشد. البته در تمام پروازهای یک وعده غذای گرم سرو می‌شود.

امکانات مهم پروازهای ایران

وعده‌های غذایی کودکان 2-8 سال غذای ارگانیک و برای 9-11 سال غذای بزرگسالان به او می‌رسد که در صورت نیاز می‌توانید ۲۴ ساعت قبل از پرواز پک غذای کودک سفارش سفارش دهید.

سرگرمی در اداره ایرفرانس

از تفریحات ایران در طول پرواز می‌توانم نمایش ۳۵۰ از مجموعه فیلم های هالیوود، بالیود فیلم های فرانسوی در صفحه نمایش HD همه کابین های پروازی به ۱۲ زبان اشاره کرد. همچنین به کودکان پک بازی و کتابهای رنگ آمیزی ارائه می شود.

امکانات مهم پروازهای ایران

سایر خدمات ایران

شرکت، خدمات ویژه‌ای مانند یک غذای راحت برای غذای سالم به افراد و باردار ارائه می‌دهد تا آنها آسودگی کامل سفر کنند. فقط اگر نسخه پزشک یا دارویی دارید، حتما همراه خود داشته باشید و به خدمه پردال.

بار مجاز ممنوع ایر فرانسه

بار مجاز هوایی ایرفرانس در هر پرواز با مبدا و مقصد معین و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. در کلاس‌های پروازی اکونومی مجاز به حمل کیف دستی تا وزن حداکثر یک توان و چمدان، در کلاس‌های اکونومی، بیزینس و لاپیرمیر مجاز به دو کیف دستی تا وزن ۱۸ کیلوگر و یک چمدان چمدان هستند. بود.

بار مجاز ممنوع ایر فرانسه

جوایز و افتخارات ایرفرانس

شرکت‌های شرکت، در طول سال‌های فعالیت خود، و گواهینامه معتبر بین‌المللی است که از جوایز و افتخارات ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • معرفی ایرفرانس به عنوان یک شرکت پنج ستاره و دریافت جایزه APEX/IFSA در اکتبر ۲۲۲۲
  • بهترین شرکت در غرب اروپا برای دومین سال متوالی ۲۰۲۲
  • دریافت بهترین جایزه سرگرمی اروپا، به دلیل ارائه سرگرمی های باکیفیت و متنوع
جوایز و افتخارات ایرفرانس

خرید بلیط ایران

بلیط هواپیما ایرفرانس با بهترین و مناسب ترین قیمت در اسمارتک نیوز موجود است. در هر به جز ایران هم که بلیط هواپیما ایران را داشته باشید را هر مبدا و مقصدی که می‌خواهید، به صورت آنلاین و به راحتی چند خرید کنید.

حوادث پروازی

ایران در طول مدت فعالیت خود شاهد حوادث تلخی بوده است. حوادثی که از تلخ ترین آنها در سال با سقوط ایرباس ۳۳۰ این در اقیانوس اطلس رقم خورد. در ژوئن ۲۰۰۹ هواپیمای ایرباس ۳۳۰ ایران از مقصد پاریس با ۲۲۸ و خدمه در آب های اقیانوس اطلس کرد. آخرین ارتباط خلبان با برج مقاوت از بروز مشکل در سیستم برق بلیط خبر داده بود. مشکلی که احتمالا به دلیل وقوع رعد و برق رخ داده است. از این هواپیما پس از یک ماه جستجو تنها بخش‌هایی از بدنه و جسد 50 نفر کشف شد.

سفری آسوده و راحت با محبوب ترین ایرلاین فرانسه

ایرفرانس با جوایز متعدد و امکاناتی که می‌دهد، جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین ایرلاین فرانسه حفظ کند. همین موضوع باعث شده تا جمعیت زیادی را برای سفر خارجی خود انتخاب کند. ما هم در تلاشیم تا خدمات این شرکت را بیشتر به شما معرفی کنیم.

خوشحال می‌شویم شما تجربه‌ای از سفر با ایران، با ما و خوانندگانمان به اشتراک.

سوالات متداول درباره ایرفرانس

آیا ایرفرنس، ایران خوبی برای پرواز است؟

شرکت شرکت، با امتیاز ۷/۵ از ۱۰ به یکی از بهترین ها در جهان تبدیل می شود.

بهترین صندلی برای رزرو در ایران کدام است؟

بهترین صندلی برای رزرو در ایرفرانس صندلی ۳۰B/C و ۳۰H/J.

آیا هواپیمایی ایران پرواز امنی است؟

ایرفرانس دارای گواهینامه IOSA و عضو SkyTeam Alliance است و بالاترین رتبه ایمنی ممکن را در سایت AirlineRatingsard.com د د د

نوشته ایران | مجله بی‌رقیب فرانسوی اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.