افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ایران دستورات شرق و غرب را نمی پذیرد

  • کد خبر : 200567
ایران دستورات شرق و غرب را نمی پذیرد

22 مارس، ریاست انقلاب اسلامی بهمن کد خبر: 106350 22 فوریه 1402 ۱۴:۰ جامعه رئیس جمهور گفت: امروز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که ایران مبتنی بر سیاست شرق و غرب نبوده و دارای قدرت و اقتدار است. ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 […]

22 مارس، ریاست انقلاب اسلامی بهمن

رئیس جمهور گفت: امروز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که ایران مبتنی بر سیاست شرق و غرب نبوده و دارای قدرت و اقتدار است.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ایران عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای ذلت انتخاب کردند، گفت: وابستگی کامل کشور به خارجی ها پیام ملت ایران پیام استقلال بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران امروز وابسته به شرق و غرب نیست، ادامه داد: پیام نه شرق و نه غرب همواره مورد توجه ملت ایران بوده است.

با اشاره به اینکه امروز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که ایران نه از شرق و نه غرب به سیاست تکیه نکرده است، ادامه داد: ایران نه از شرق و نه غرب و نه از هیچ کشور قدرتمندی دستور نمی گیرد. . . ایران خودش قدرت و اقتدار دارد.

رئیس قوه مجریه همچنین تاکید کرد: توان نظامی و زیرساخت های دفاعی کشور برای همه دشمنانی که می خواهند به این آب و این مواد خام هجوم ببرند بازدارنده است. امروز می بینید که ادبیات تهدید کاملاً به حاشیه رفته است و دیگر هیچکس از گزینه نظامی روی میز صحبت نمی کند و هیچ کس در فکر و زبان خود به تهاجم فکر نمی کند و این به خاطر قرارگاه دفاعی، نیروهای قدرتمند و … حضور میلیون ها نفر در سراسر کشور

وی افزود: در هزار و 400 شهر و بخش و 35 هزار روستا مردم به خیابان ها می آیند و برای دفاع از نظام مقدس اسلامی فریاد می زنند، یعنی هیچکس در دنیا جرات تعرض به این سرزمین و این آب ها را ندارد.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.