افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ایران: خودرو تله برای متقاضیان پژوپارس/ پرداخت 150 میلیون بیشتر! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 244421
ایران: خودرو تله برای متقاضیان پژوپارس/ پرداخت 150 میلیون بیشتر!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به قیمت مناسب و محبوبیت خودرو پژو پارس در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه حدود 100 هزار نفر برای خرید این خودرو به قیمت کارخانه اقدام کردند. با ورود به نیمه دوم سال 1402 که آخرین مهلت تحویل خودرو بود، سازمان ملی استاندارد اعلام کرد پژو پارس استاندارد […]

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به قیمت مناسب و محبوبیت خودرو پژو پارس در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه حدود 100 هزار نفر برای خرید این خودرو به قیمت کارخانه اقدام کردند. با ورود به نیمه دوم سال 1402 که آخرین مهلت تحویل خودرو بود، سازمان ملی استاندارد اعلام کرد پژو پارس استاندارد 85 ندارد. گنه و مجاز به تولید نیست.

همین موضوع بهانه ای شد تا خودروساز از تحویل خودروها خودداری کند که در ادامه اعتراض متقاضیان و تجمعات متعدد مقابل نهادها را به دنبال داشت. z مرتبط، از جمله وزارت. سکوت تبدیل شود. در نتیجه با توجه به درخواست های متعدد سازمان ملی استاندارد ایران، اعلام کرد که تولید این خودرو تا پایان سال 1402 ادامه خواهد داشت. صداوسیما با بیان اینکه تولید این خودرو به صورت مشروط در فروردین 1403 انجام می شود، اسلام پناه گفت: «تولید خودرو پژو این امر تا مشخص شدن نتایج مرکز تست استاندارد بین المللی ادامه خواهد داشت که به احتمال زیاد نتایج آزمون استاندارد آوریل 1403 است.

این در حالی است که ایران خودرو 21 اسفندماه طی نامه ای به سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که باید مجوز مشخصی مبنی بر امکان ادامه تولید پارس با استانداردهای فعلی صادر شود زیرا پارس 85 استاندارد دارد. گنه دریافت نمی کند همچنین ایران خودرو برای زمستان امسال تماسی با متقاضیان پژو پارس ارسال کرد که بر اساس آن این افراد می توانند با تبدیل خودرو، خودروهای سورن Xu7p، 207 شیشه دستی و تارا دستی V1 را تبدیل کنند. ایران خودرو در پاسخ به این نامه نیسو وی اعلام کرد: به هر دلیلی امکان تحویل خودروهای پیش فروش شده به مصرف کننده وجود ندارد، تمامی مسئولیت ها در قبال مشتریان بر عهده آن شرکت است.

در ادامه این درگیری ها عباسعلی آبادی وزیر سکوت وی در خصوص تحویل پژو پارس به متقاضیان قاطعانه اظهار داشت: ممکن است برخی خودروها طبق مقررات نمره قبولی نگرفته باشند، در تلاش هستیم خودروها را به کسانی که با اولویت ثبت نام شده اند تحویل دهیم.

تحویل پژو پارس با قیمت جدید

در همین راستا، روز 27 فروردین محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که «پژو پارس به دلیل عدم رعایت استانداردها مجبور به توقف تولید شد».

پس از مشخص شدن ادامه تولید پژو پارس در سال جاری، نهم فروردین ماه ایران خودرو پژو پارس قیمت جدید را اعلام کرد که بدون افزودن چیزی مشخص شد گزینه و به عنوان یک ویژگی بارز قیمت این خودرو بین 150 تا 200 میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین ایران خودرو با ارسال فراخوانی به مشتریان اعلام کرد که مشتری خودرو را با قیمت جدید خریداری کند.

بر این اساس قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P فروردین و اردیبهشت 1403 445 میلیون و 742 هزار و 300 تومان است. قیمت این محصول در اسفند ماه 1402، 294 میلیون و 133 هزار تومان و هم اکنون پس از دریافت مجوز بوده است. 151 میلیون است و 609 هزار و 300 تومان گران شده است.

ماجرای ثبت درخواست و عدم ارسال انصراف و زیر پا گذاشتن تعهد مشتری مبنی بر تحویل پژو پارس در زمستان 1402 نشان می دهد که شرکت ایران خودرو عمداً تحویل پژو پارس را به بهار سال 1403 موکول کرده تا با مجوز افزایش قیمت داشته باشد. . در همین حال، وزارت سکوت و سازمان تعزیرات حکومتی در اظهارات اخیر خود تاکید کرده است که خودروسازان حق هیچ گونه افزایش قیمتی برای موعد تحویل 1402 ندارند.

گفتنی است، ایران خودرو در تابستان سال گذشته قیمت دنا پلاس را از 320 میلیون به 420 میلیون تومان افزایش داد و با ورود شورای رقابت و سازمان تعزیرات حکومتی، قیمت به 80 میلیون تومان بازگشت. . به خریداران. دانا برگردانده شد.

متقاضیان اکنون پژو موتور مخصوص می توان خرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.