افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

ایران خودرو اولین سامانه دانش بنیان خودرویی کشور را معرفی کرد

  • کد خبر : 150053
ایران خودرو اولین سامانه دانش بنیان خودرویی کشور را معرفی کرد

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو از قابلیت های مختلفی از جمله سامانه های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و «سامانه نان» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کرده است. شناخت دانش توانمندی های خارج از گروه خود و به منظور توسعه ارتباطات و گسترش فعالیت ها، طراحی وب […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو از قابلیت های مختلفی از جمله سامانه های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و «سامانه نان» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کرده است. شناخت دانش توانمندی های خارج از گروه خود و به منظور توسعه ارتباطات و گسترش فعالیت ها، طراحی وب سایت دانش پایه خود را با کمک قابلیت های موجود در وزارت عطاف در نظر گرفته اید.

حاصل این همکاری، توسعه اولین سامانه دانش پایه خودرو کشور به آدرس https://ikco.nan.ac است.

این سامانه که از قابلیت های رشد مناسبی برخوردار است، بستر قابل قبولی برای ارتباط مستقیم و بدون بروکراسی با شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها در سطح خوشه های صنعتی به منظور پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنایع خواهد بود.

در این سامانه امکان ثبت شرکت های دانش بنیان، ارائه توانمندی های آنها بر اساس طبقه بندی رشته های علمی و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ارسال نیازهای محاسبه شده شرکت ها و معاونان گروه صنعتی ایران خودرو وجود دارد. به شرکت های مبتنی بر دانش و در آینده نزدیک به دانشگاه های کشور.

طراحی و توسعه این سامانه با پیشنهاد و محوریت مدیریت و نظارت شرکت های مولد و دانش بنیان ایران خودرو و همکاری موسسه ISC وزارت عطاف و بدون هزینه و تنها با تجربه انجام شده است. این مرکز در مدت هشت ماه. این سامانه همچنین می تواند زیرساخت توسعه زیرساخت جامع وب سایت ایران خودرو باشد. لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فناوری بازار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاون فناوری و نوآوری این وزارتخانه برگزار می شود. معاونت پژوهشی وزارت علوم و رئیس ستاد برگزاری هفته ملی پژوهش و فناوری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علم و صنعت از 20 تا 22 آذرماه در مصلی تهران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.