افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ایران خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت است

  • کد خبر : 411069
ایران خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت است

به گزارش بازار، کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه بخش هایی از نامه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضا را منتشر کرد. شورای امنیت پس از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ایران در صفحه اجتماعی از امنیت ملی کشور خود محافظت کنید. جمهوری […]

به گزارش بازار، کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه بخش هایی از نامه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضا را منتشر کرد. شورای امنیت پس از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ایران در صفحه اجتماعی از امنیت ملی کشور خود محافظت کنید.

جمهوری اسلامی ایران این تجاوزات عمدی رژیم صهیونیستی را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند. حملات غیرقانونی رژیم اسرائیل ناقض اصول اساسی حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل به ویژه بند 4 ماده 2 است.

اقدامات رژیم اسرائیل تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است و باعث بی ثباتی بیشتر در منطقه می شود. جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول مندرج در منشور ملل متحد و بر اساس حقوق بین الملل از حقوق ذاتی خود استفاده کرده است. حق پاسخگویی قانونی و مشروع به این حملات جنایتکارانه در زمان مقتضی محفوظ است. با توجه به پیامدهای تجاوزات مستمر و سیستماتیک رژیم اسرائیل، جمهوری اسلامی ایران از دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت درخواست می کند که موضع قاطعی اتخاذ کنند و رژیم اسرائیل را به شدت و صریح به خاطر ارتکاب این اقدامات محکوم کنند. حمله .

جمهوری اسلامی ایران از رئیس شورای امنیت درخواست می کند که برای رسیدگی به این تخلف جدی و اقدامات غیرقانونی و اطمینان از پاسخگویی این رژیم جنایتکار، یک جلسه فوری برگزار کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.