افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ایران به عضویت هیئت مدیره انجمن جهانی شرکت های سپرده گذاری مرکزی درآمد

  • کد خبر : 363090
ایران به عضویت هیئت مدیره انجمن جهانی شرکت های سپرده گذاری مرکزی درآمد

به گزارش بازار به نقل از سپرده گذاری مرکزی، در نشست اخیر کمیته اجرایی گروه شرکت های سپرده گذاری مرکزی آسیا و اقیانوسیه (ACG) که در حاشیه مجمع عمومی سالانه این سازمان در آلماتی قزاقستان برگزار شد، جدید اعضای کمیته برای انتخاب رئیس جدید و نایب رئیس گروه انتخاباتی انتخاب شدند. آنها معتقد بودند که […]

به گزارش بازار به نقل از سپرده گذاری مرکزی، در نشست اخیر کمیته اجرایی گروه شرکت های سپرده گذاری مرکزی آسیا و اقیانوسیه (ACG) که در حاشیه مجمع عمومی سالانه این سازمان در آلماتی قزاقستان برگزار شد، جدید اعضای کمیته برای انتخاب رئیس جدید و نایب رئیس گروه انتخاباتی انتخاب شدند. آنها معتقد بودند که در نتیجه این انتخابات، محمد باغستانی توانست اعتماد همه اعضا را جلب کند.

در نتیجه با انتخاب باغستانی به عنوان نایب رئیس ACG، وی و مدیر اجرایی شرکت سپرده گذاری مرکزی پاکستان، رئیس جدید این موسسه، نمایندگان این گروه در هیئت مدیره انجمن جهانی خواهند بود. سپرده گذاری مرکزی . شرکت ها (WFC) برای سه سال آینده.

همچنین شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق ایران با کسب اکثریت آرا در سال جاری برای سومین دوره متوالی به عضویت گروه شرکت های سپرده گذاری مرکزی آسیا و اقیانوسیه (ACG) درآمد.

این گزارش می افزاید؛ در سال های اخیر با حضور فعال در مجامع عمومی، کمیته ها، کارگروه ها و نشست های تخصصی در سطح بین المللی، علاوه بر مشارکت در ایجاد استانداردها و ابزارهای توسعه کسب و کار، از طریق آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای شرکت های فعال در ایران در این زمینه، از دانش، تجربیات و نوآوری های این نهادهای تاثیرگذار در زیرساخت های بازار سرمایه جهان برای ارائه بسترهای به روز و مناسب برای توسعه بازار سرمایه استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.