افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

ایران به درهای صعود نزدیک شد/ قطر با چند ماه تاخیر به چهار میخ کشیده شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398128
ایران به درهای صعود نزدیک شد/ قطر با چند ماه تاخیر به چهار میخ کشیده شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه از هفته چهارم گروه A در ورزشگاه رشید شهر دبی برگزار شد مقدماتی جام جهانی 2026 و با برتری 4-1 ایران به پایان رسید. معز علی (17) برای قطر و سردار آزمون (42 و […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه از هفته چهارم گروه A در ورزشگاه رشید شهر دبی برگزار شد مقدماتی جام جهانی 2026 و با برتری 4-1 ایران به پایان رسید. معز علی (17) برای قطر و سردار آزمون (42 و 48) و محمد محبی (65 و 8+90) برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، سید محمد کریمی (90 – محمدجواد حسین نژاد)، محمد محبی (کارت زرد)، مهدی قیدی (کارت زرد – 76 علیرضا جهانبخش (مهدی طارمی) 90 – شهریار مغانلو) و سردار آزمون (85 – محمد قربانی).

ترکیب قطر:

مشعل برشم، لوکاس مندز، بوعلم خوخی، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، احمد فتحی، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف و معز علی.

ترکیب تهاجمی برای رویارویی با قهرمان آسیا

امیر قلعه نویی برای این دیدار تصمیم گرفت با حضور همزمان بازیکنانی چون سردار آزمون، مهدی طارمی، مهدی قیدی و محمد محبی تیمی کاملا تهاجمی به میدان برود تا دو بار متوالی قهرمان جام ملت های آسیا را شکست دهد. .

نوسانات شدید ایران

تیم فوتبال ایران بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست فشار مضاعفی بر روی دروازه قطر وارد کند اما با گذشت زمان شاگردان لوپز توپ را حفظ کردند و پاس های عرضی و بلند انجام دادند که باعث بازتولید و بازتولید دفاع ایران شد. فاصله سه ردیف دانش آموزان قلعه نویی بیش از پیش خواهد بود. در دقیقه 17 پاس بلند مدافع قطری به معز علی رسید تا این بازیکن با ضربه چالشی خود دروازه ایران را باز کند.

پست ها مانع از رسیدن به اهداف بیشتر می شوند

پس از این گل این تیم ترس مختصری را تجربه کرد اما با گذشت زمان قلعه نویی به خود آمد و با ارسال از کناره ها روی دروازه برشام خطر ایجاد کرد تا در نهایت کار را به تساوی بکشاند. مسابقه با تساوی قدرتمندش

در آخرین لحظات نیمه اول، ضربه کرنر توسط اکرم عفیف با سر بازیکن قطری تیرک تیم ایران را به لرزه درآورد. این پایان کار در نیمه اول نبود، چرا که محبی در ثانیه پایانی تیرک دروازه قطر را به لرزه درآورد، اما به دلیل بدشانسی ایران در نیمه اول به پیروزی منجر نشد.

ایران به درهای صعود نزدیک شد/ قطر با چند ماه تاخیر به چهار میخ کشیده شد

شوک اولیه برای قطر

نیمه دوم در شرایطی سخت برای ایران آغاز شد که شاگردان قلعه نویی خیلی زود رقیب را غافلگیر کردند و سردار آزمون برای تیم ملی گلزنی کرد. در دقیقه 48 یک پاس در جناح راست با دفع ناقص همراه شد و در ادامه دروازه بان قطر با مدافع این تیم برخورد کرد تا توپ شل از مقابل سردار آزمون افتاد و او با خونسردی گل دوم را به ثمر رساند. شلیک کرد.

سردار آزمون جامع تیم ملی.

تیم ایران که در نیمه دوم بهتر از قبل شده بود، بارها با نمایش قابل قبولی دروازه قطر را تهدید کرد و زمانی که تیم حریف برای جبران گل خورده حمله کرد و بازی را به تساوی کشاند، ایران اولین گل را به قطر زد. ضد حمله در دقیقه 65، جدایی سردار آزمون پشت مدافعان قطری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کرد، اما محبی با یک پاس عرضی در موقعیت دروازه خالی قرار گرفت تا او با یک ضربه آرام گل سوم ایران را به ثمر برساند.

جهانبخش نیامد، اوضاع را سوزاند.

کاپیتان تیم فوتبال ایران که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 76 وارد زمین شد و در همان ابتدای بازی صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او وارد دروازه نشد. با آمدن علیرضا جهانبخش شرایط هجومی ایران شکل دیگری به خود گرفت و ایران موقعیت های بهتری گرفت.

قطر مورد حمله قرار نگرفت

قطری ها که بهمن ماه سال گذشته در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ایران را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند و نایب قهرمان شدند، با دریافت 3 گل، دیگر جانی برای حمله نداشتند و با وجود اینکه موقعیت هایی مقابل ایرانی پیدا کردند. . محوطه جریمه در دقایق پایانی که داشت دچار افت قابل توجهی شد و نتوانست گل های خورده را جبران کند.

گلی که آفساید اعلام شد

در دقیقه 82 تیم فوتبال ایران با محبی و جهانبخش به سمت دروازه حریف هجوم برد و جهانبخش پاس منحرف شده از محبی را تبدیل به گل کرد اما کمک داور به نشانه آفساید به پرجمش اشاره کرد و تصاویر بررسی شد. در بررسی صحنه آفساید محبی تایید شد و گل ایران مردود اعلام شد.

ایران به درهای صعود نزدیک شد/ قطر با چند ماه تاخیر به چهار میخ کشیده شد

طارمی موفق به گلزنی نشد

مهدی طارمی در دقایق پایانی این فرصت را داشت تا در جمع گلزنان این دیدار قرار بگیرد اما در تک به تک با دروازه بان قطر توپ را به بدنش زد تا تنها یک کرنر نصیب ملی پوشان شود. کشور ما. در دقیقه 90 شهریار مقانلو که لحظاتی قبل وارد زمین شده بود، دروازه قطر را باز کرد، اما از موقعیت آفساید هم به گل رسید.

محبی ضربه را زد

در شرایطی که تیم ایران نیمه دوم کاملا متفاوتی داشت و تا دقایق پایانی دروازه حریف را تهدید می کرد، محمد محبی در دقیقه هشتم وقت اضافه گل چهارم را به ثمر رساند تا تیم ما انتقام بهمن سال گذشته را بگیرد. نیمه نهایی جام ملت ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.