افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ایران بسیاری از توانمندی ها و سلاح های خود را فاش نکرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408745
ایران بسیاری از توانمندی ها و سلاح های خود را فاش نکرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در رزمایش چندملیتی نیروی هوایی پاکستان موسوم به «سپر اعزام 2024» به این کشور سفر کرده بود، گفت: سفر به پاکستان با هدف حضور و بازدید است». رزمایش هوایی چندملیتی سالانه به دعوت مستقیم فرمانده نیروی هوایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در رزمایش چندملیتی نیروی هوایی پاکستان موسوم به «سپر اعزام 2024» به این کشور سفر کرده بود، گفت: سفر به پاکستان با هدف حضور و بازدید است». رزمایش هوایی چندملیتی سالانه به دعوت مستقیم فرمانده نیروی هوایی این کشور برگزار شد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: در دیدار با مقامات نظامی پاکستان، افزایش همکاری های فیمابین در زمینه فناوری های نوین هوانوردی از جمله در زمینه پهپادها و سایبرنتیک توافق شد. ایران و پاکستان همکاری های هوایی جدید خود را افزایش خواهند داد.

وی گفت: فرماندهان نیروی هوایی کشورهای شرکت کننده تاکید کردند که حضور جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در این رزمایش نشان از اعتماد به نفس بالا و آمادگی کامل نیروهای مسلح ایران برای مقابله با تهدیدات است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به دیدار خود با «سرلشکر آسیم مونیر، فرمانده ارتش پاکستان برای همکاری های دوجانبه گفت: مطابق از آنجایی که کشور همسایه پاکستان نیروی هوایی بسیار به روز و منسجمی دارد و اقدامات خوبی در زمینه سایبری انجام داده است، ایران می تواند در این زمینه با پاکستان ارتباط خوبی داشته باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همکاری های قبلی بین نیروی هوایی دو کشور همسایه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: خلبانان ایرانی تا چند سال پیش در اینجا دوره می گذراندند اما با توجه به مدرن شدن دانشکده خلبانی کشور این رشته وجود دارد. دیگر نیازی نیست، بنابراین در جلسه با مقامات پاکستانی توافق کردیم که تیم های تخصصی دو کشور به یکدیگر کمک کنند و در زمینه آموزش به ویژه در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین به تبادل تجربیات بپردازند.

فرمانده نیروی هوافضای ارتش با تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات منطقه، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در آمادگی 100 درصدی هستند و ما با جان و دل سرباز ولایت فقیه هستیم و به آن افتخار می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همدلی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی و بسیج عامل اصلی بازدارندگی در برابر تهدیدات است، اما دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به بلوغ بالایی رسیده است. و هنوز بسیاری از قابلیت ها و سلاح های خود را آشکار نکرده است.

امیر سرتیپ واحدی تاکید کرد: تدابیر مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز پشتوانه معنوی همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که با ایجاد همدلی در این کشور، اصلی ترین قدرت بازدارنده ایران در برابر دشمنان به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.