افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ایران برای اولین بار قهرمان مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412038
ایران برای اولین بار قهرمان مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه در این شهرستان برگزار می شود. ظالم تیم آلبانی در پایان با مهدی یوسفی در وزن 79 کیلوگرم امیرحسین به مصاف تیم ایران رفت. فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم امیررضا معصومی مدال طلای وزن 125 کیلوگرم […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه در این شهرستان برگزار می شود. ظالم تیم آلبانی در پایان با مهدی یوسفی در وزن 79 کیلوگرم امیرحسین به مصاف تیم ایران رفت. فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم امیررضا معصومی مدال طلای وزن 125 کیلوگرم مهدی را به دست آورد. حاجیلویان در وزن 97 کیلوگرم علی مومنی در وزن 57 کیلوگرم، ابراهیم خواری در وزن 61 کیلوگرم و عباس ابراهی مازاده در وزن 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

تیم ایران برای اولین بار در تاریخ جام جهانی زیر 23 سال عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ایران با 158 امتیاز اول، ژاپن با 102 امتیاز دوم و آذربایجان با 100 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، علی مومنی در دور دوم 15 بر 8 مغلوب شد. بسه تارانووا آنها ایتالیا را شکست دادند و به یک چهارم نهایی رسیدند. او در این مرحله از سد مانوئل 9 بر 8 به گل رسید. خندرسیان از ارمنستان گذشت و به نیمه نهایی رسید. مومنی در این مرحله مقابل عبدی مالک کاراچوف آنها با نتیجه 4 بر 3 مغلوب قرقیزستان شدند و راهی دیدار رده بندی شدند. او در این دیدار 8-0 ماکسول را شکست داد. گالاگر او آمریکا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر درزها آن را بخرید ایتالیا را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه 12 بر 1 پیروز شد. آدیلیتا محمداف آنها قزاقستان را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. تحقیر در این مرحله مخالف آلکن اسپانیا بابانوئل از کلمبیا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 12 بر 2 مغلوب بشیر شد. ماگمدوف او قهرمان سال گذشته روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. او در این دیدار 4 بر 3 از سد گلزنی کرد. لوک میکائیلیان از ارمنستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم عباس ابراهیم زاده دور نخست را 10 بر صفر برد ماتیاس مونس رامیر شیلی را شکست داد. در دور بعد 6-0 پیروز شد. سانون هانا از باهاما شکست خورد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. آنها در این مرحله با نتیجه 14 بر 2 به مصاف هم می روند. کومار موهیت او از هند برنده شد و به نیمه نهایی رسید. ابراهیم زاده در این مرحله ۱۱ بر ۷ شکست خورد کاجی ژینو او از ژاپن آمد و به دیدار مقدماتی رفت. وی در این دیدار مقابل عبدالله قرار گرفت. توپراک وی با نتیجه ۱۵ بر ۴ ترکیه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

وزن 70 کیلوگرم علی خرمدال پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کنستانتینو چریلوف آنها مولداوی را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رفتند. آنها در این مرحله با نتیجه 10 بر 3 به مصاف هم می روند. داماد گاز سبک از قزاقستان برد و راهی نیمه نهایی شد. خرمادال در این مرحله ماگمد با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد. التمیروف او از روسیه آمد و به دیدار مقدماتی رفت. او در این دیدار 10-0 گلزنی کرد. یوشینوسوکه بیا آنها مقابل ژاپن شکست خوردند و پنجم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 مغلوب شد. کوتا تاکاهاشی ژاپن قهرمان آسیا اعلام شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال، رضایی به گروه بازنده ها رفت. در این گروه در بازی اول 10-0 به گل رسیدند. بردلی ولمر استرالیا را شکست داد. در دور بعد 16 بر 7 مغلوب میشل شد. Missenbrink او از آمریکا آمد و از مسابقات بازنشسته شد.

در وزن 79 کیلوگرم مهدی یوسفی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر عجب مارتین از کانادا را شکست داد. او در دور دوم 10-0 پیروز شد. رافائل آنها ایتالیا را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رفتند. یوسفی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر ایوان هاراشوک آنها اوکراین را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. یوسفی در این مرحله با نتیجه 12-1 ماساکی ذخیره کنید آنها ژاپن را شکست دادند و به فینال راه یافتند. وی در دیدار پایانی 12 بر 5 سدد را شکست داد. فنگ شیر او به چین رفت و مدال طلا گرفت.

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل رحمانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. ولادیمیر گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان بود و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رحمانی از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر 1 یون وی دمیان از مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله از سد 3-1 گلزنی کرد. givi بلیتزه آنها به یونان رفتند و به نیمه نهایی رسیدند. فیروزپور در این مرحله با نتیجه 8-2 فاتح تنها باش آنها ترکیه را شکست دادند و به فینال راه یافتند. او در این دیدار ۱۱ بر ۴ پیروز شد. جیکوب کاردناس آنها آمریکا را شکست دادند و به مدال طلا رسیدند.

مهدی 97 کیلوگرم وزن دارد. حاجیلویان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر اصلان آباکاروف آذربایجان را شکست داد. او در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 پیروز شد. ماسوما آندان او به آمریکا رفت و به یک چهارم نهایی رسید. حاجیلویان در این مورد مرحله با نتیجه 12-2 ایوان پرماچنکو آنها اوکراین را شکست دادند و به نیمه نهایی رفتند. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 8 از سد ویکی هند گذشت و راهی فینال شد. در این جلسه او مجروح با رضابک ایتموخان قهرمان وزن 92 کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان با نتیجه 11 بر 6 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در دسته 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کومار آنیرود هند را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله به عبدالله 10 گل زد. کوربانوف روسیه را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. معصومی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر لوکاس قدردانی می شود آنها آمریکا را شکست دادند و به فینال رسیدند. او در این دیدار 11 بر 0 آلن را شکست داد. جوبولوف آنها بلغارستان را شکست دادند و به مدال طلا رسیدند.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلو: 1- چیراگ (هند) 2-عبدی مالک کاراچوف (قرقیزستان) 3- یونس ایواباتیروف (روسیه) و علی مومنی (ایران)
61 کیلوگرم: 1- بشیر ماگومدوف (روسیه) 2- روسلان عبدالله اف (آذربایجان) 3- ابراهیم خواری (ایران) و آبیشک دهه (هند)
65 کیلو: 1- ابراهیم آبراگیموف (روسیه) 2- کاجی ژینو (ژاپن) 3- عباس ابراهیم زاده (ایران) و بلال گوسفند olu (قرقیزستان)
70 کیلو: 1- macomed خنیف (آذربایجان) 2- macomed التمیروف (روسیه) 3- سوجیت (هند) و یوشینوسوکه بیا (ژاپن) 5- علی خرمادال (ایران)
74 کیلو: 1- کوتا تاکاهاشی (ژاپن) 2- اوروزبک توکتومامباتوف (قرقیزستان) 3- جبرئیل گاجیف (آذربایجان) و میشل Missenbrink (ایالات متحده آمریکا) … 7- علی رضایی (ایران)
79 کیلوگرم: 1- مهدی یوسفی (ایران) 2- فنگ شیر (چین) 3- ماساکی ذخیره کنید (ژاپن) و آرسن بالایان (روسیه)
86 کیلوگرم: 1- ارسلان باگایف (روسیه) 2- آرسنال ژیو (آذربایجان) 3- یوگنی میهالسن (مولداوی) و یودا تاکاهاشی (ژاپن) … 17- ابوالفضل رحمانی (ایران)
92 کیلوگرم: 1- امیرحسین فیروزپور (ایران) 2- جیکوب کاردناس (آمریکا) 3- مصطفی گاججی مالاچدبیروف (روسیه) و یون دمیان (مولداوی)
97 کیلو: 1- رضابک ایتموخان (قزاقستان) 2- مهدی حاجیلویان (ایران) 3- ویکی (هند) و یولادیسلاو کازلو (بلاروس)
125 کیلوگرم: 1- امیررضا معصومی (ایران) 2- آلان جوبولوف (بلغارستان) 3- عبدالله کوربانوف (روسیه) و ولادیمیر کوچانوف (اوکراین)

رده بندی تیمی: 1- ایران 158 امتیاز 2- ژاپن 102 امتیاز 3- آذربایجان 100 امتیاز 4- هند 82 امتیاز 5- آمریکا 73 امتیاز 6- قرقیزستان 59 امتیاز 7- اوکراین 47 امتیاز 8- قزاقستان 43 امتیاز 9- مولداوی 38 امتیاز 10 – ارمنستان 34 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.