افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ایران این حق را برای خود محفوظ می دارد که به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

  • کد خبر : 411570
ایران این حق را برای خود محفوظ می دارد که به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

فراکسیون اهل سنت مجلس: فراکسیون اهل سنت شورای اسلامی، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مبنی بر تجاوز به مناطقی از کشورمان را مغایر با قوانین بین المللی دانست و هر چند آن را محکوم کرد، تاکید کرد: بدون شک جمهوری اسلامی حق پاسخگویی به این اقدام را دارد. از پرخاشگری . به گزارش خبرگزاری صدا و […]

فراکسیون اهل سنت مجلس:

فراکسیون اهل سنت شورای اسلامی، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مبنی بر تجاوز به مناطقی از کشورمان را مغایر با قوانین بین المللی دانست و هر چند آن را محکوم کرد، تاکید کرد: بدون شک جمهوری اسلامی حق پاسخگویی به این اقدام را دارد. از پرخاشگری .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام فراکسیون اهل سنت شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام جنایتکارانه تهاجم رژیم صهیونیستی به بخشهایی از سرزمین عزیزمان با دفاع غیورانه رشید مدافع وطن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آرامش ملت بزرگ مواجه شد. ایران. از درد این تجاوز غیرقانونی مصون ماندند. فراکسیون اهل سنت شورای اسلامی با محکومیت این تجاوز آشکار و کاملا مغایر با قوانین بین المللی، از رشادت و اراده نیروهای مسلح و ایستادگی مردم سرافراز کشورمان تجلیل کرد.

این جناح به یاد دارد که وظیفه همه کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی است که این اقدام دولت دروغین را که بر خلاف تمامی قواعد و آداب و رسوم روابط بین‌الملل انجام می‌شود محکوم کرده و به مسئولیت تاریخی خود در حفظ صلح و خاطره عمل کنند. صلح در منطقه و جهان است.

متأسفانه در این تهاجم جنایتکارانه چند تن از فرزندان زبده این مرز و بوم در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و در برابر تهاجم به آسمان کشورمان به شهادت رسیدند. این مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا، ملت عزیز رشید ایران، گروه بزرگ و دلیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معزز این شهیدان تسلیت عرض می نماییم. بدون شک حق پاسخگویی. این اقدام تجاوزکارانه مختص جمهوری اسلامی است.

پیروزی تنها از آن خداست. همانا خداوند توانا و حکیم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.