افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

ایران از مجازات جنایتکاران دریغ نخواهد کرد

  • کد خبر : 182548
ایران از مجازات جنایتکاران دریغ نخواهد کرد

به گزارش بازار، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه اخیر وزرای خارجه اتحادیه عرب ابراز تأسف کرد و محتوای آن را رد کرد. امنیت ملی ایران و شهروندان آن در معرض تهدید و خطر است و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دفاع از امنیت شهروندان و مجازات مجرمان از برخورد بازدارنده با منابع […]

به گزارش بازار، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه اخیر وزرای خارجه اتحادیه عرب ابراز تأسف کرد و محتوای آن را رد کرد. امنیت ملی ایران و شهروندان آن در معرض تهدید و خطر است و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دفاع از امنیت شهروندان و مجازات مجرمان از برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی عراق و حسن همجواری با آن از اصول ثابت و ثابت شده جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عراق است. در این راستا، جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر به ویژه از آغاز حملات داعش و گروه های تکفیری به عراق، با رویکرد مسئولانه خود در حفظ امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور، همچنان بر سر راه خود باقی مانده است. حاشیه ها دولت، ملت و نیروهای مسلح عراق با تمام توانشان.

کنعانی در عین حال تاکید کرد که انتظار می رود دولت عراق به توافقنامه امنیتی که سال گذشته بین دو کشور امضا شد متعهد باشد و مفاد آن را به طور کامل اجرا کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: روابط ایران و عراق قوی، همه جانبه و مبتنی بر منافع و منافع مشترک و همچنین روابط ناگسستنی دو ملت است، بنابراین انتظار می رود اتحادیه عرب از توان سیاسی، تلاش های حقوقی و بین المللی خود استفاده کند. قدرت توقف حملات وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و رفع اشغال 75 ساله فلسطین و حمایت از ملت مظلوم آن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.