افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ایرانی ها می توانند محصولات اسمارتک نیوز را خریداری کنند

  • کد خبر : 291700
ایرانی ها می توانند محصولات اسمارتک نیوز را خریداری کنند

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت امنیت امروز در نشست خبری گفت: حجم تجارت الکترونیک در سال گذشته از مرز 3100 همات گذشت که تقریباً معادل 51 میلیارد دلار است. . وی افزود: بر این اساس حجم تجارت الکترونیک کشور در سال 1402 نسبت به سال 1401 74 درصد افزایش […]

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت امنیت امروز در نشست خبری گفت: حجم تجارت الکترونیک در سال گذشته از مرز 3100 همات گذشت که تقریباً معادل 51 میلیارد دلار است. .

وی افزود: بر این اساس حجم تجارت الکترونیک کشور در سال 1402 نسبت به سال 1401 74 درصد افزایش یافته است که پیش بینی می شود حجم تجارت الکترونیک در سال جاری به 4500 همات افزایش یابد.

کلاهدوزان تصریح کرد: امسال تعداد تراکنش های الکترونیکی به 4 میلیارد رسید که نسبت به سال قبل 31 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک با بیان اینکه در حال پیگیری تجارت الکترونیک برون مرزی هستیم، گفت: در حال حاضر امکان تبادل الکترونیکی با چین و روسیه را داریم و همچنین به دنبال ایجاد تجارت الکترونیک با عراق هستیم.

وی افزود: کاربران چینی می توانند از طریق پلتفرم ها محصولات خود را از پلتفرم های ایرانی خریداری کنند و با ملاحظاتی کاربران ایرانی می توانند از پلتفرم های چینی خرید الکترونیکی کنند که البته این موضوع هنوز در مرحله آزمایشی است.

مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: در واقع اقدامات لازم را انجام می دهیم تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از پلتفرم های این کشورها از جمله اسمارتک نیوز خرید متقابل داشته باشند.

کلاهدوزان گفت: گواهی امضای الکترونیکی نیز در سال گذشته رشد 100 درصدی داشت و تعداد دارندگان گواهی امضای الکترونیکی در کشور دو برابر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.