افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ایرانی ها بیشتر در معرض این سرطان ها هستند

  • کد خبر : 193557
ایرانی ها بیشتر در معرض این سرطان ها هستند

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر سرطان های سینه، روده بزرگ، ریه، پروستات و معده از شایع ترین سرطان های کشور هستند که برای تشخیص زودهنگام آنها برنامه ریزی شده است. به گزارش جام جم آنلاین ، لیلا مودب شعار در همایش علمی کشوری برنامه ملی پیشگیری و تشخیص […]

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر سرطان های سینه، روده بزرگ، ریه، پروستات و معده از شایع ترین سرطان های کشور هستند که برای تشخیص زودهنگام آنها برنامه ریزی شده است.

به گزارش جام جم آنلاین ، لیلا مودب شعار در همایش علمی کشوری برنامه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه و روده بزرگ که به مناسبت هفته ملی سرطان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد. با اشاره به اینکه این همایش برای اولین بار است که با حضور مشترک مسئولین حوزه انکولوژی معاونت های پزشکی و علوم بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود، گفت: : نقش همکاران و همکاری بین بخش ها در تشخیص زودهنگام سرطان بسیار مهم است و نجات جان یک فرد و یک خانواده به آن بستگی دارد.

رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت گفت: معاینات غربالگری سرطان سینه و روده بزرگ که در سال های اخیر در کشور انجام شده است به زودی برای اولین بار در کشور انجام می شود.تشخیص ریه و سرطان معده. برخی از استان ها که تعداد بیماران در آن استان ها بیشتر است.

وی افزود: غربالگری سرطان سینه و روده بزرگ توسعه می یابد که سال هاست در کشور انجام می شود و به زودی برای اولین بار غربالگری سرطان ریه و معده در برخی استان هایی که تعداد بیماران بیشتر است انجام می شود. در آن استان ها

مودب شعار در ادامه از بررسی دستورالعمل تشخیص سرطان دهانه رحم، کولون و پستان در کمیته های تخصصی و علمی خبر داد و گفت: این دستورالعمل به زودی به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ می شود.

رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت تصریح کرد: در حال حاضر سرطان سینه، روده بزرگ، ریه، پروستات و معده از شایع ترین سرطان های کشور هستند و برای تشخیص زودهنگام آنها برنامه ریزی شده است.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.