افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

ایرانیان دفاع خود را قدرتمندتر از گنبد آهنین می دانند

  • کد خبر : 410629
ایرانیان دفاع خود را قدرتمندتر از گنبد آهنین می دانند

به گزارش رکنا، رسانه انگلیسی نگهبان با اشاره به حمله هوایی اخیر مقامات ایرانی رژیم صهیونیستی مقامات دولتی که مدعی بودند تأثیر حمله صهیونیست ها ضعیف بوده و پدافند هوایی قدرتمند ایران تأثیر آن را کاهش داده است، گزارش دادند که مراکز نظامی ایران عمدتاً نادیده گرفته شده و از اهمیت کمی برخوردار هستند. گاردین […]

به گزارش رکنا، رسانه انگلیسی نگهبان با اشاره به حمله هوایی اخیر مقامات ایرانی رژیم صهیونیستی مقامات دولتی که مدعی بودند تأثیر حمله صهیونیست ها ضعیف بوده و پدافند هوایی قدرتمند ایران تأثیر آن را کاهش داده است، گزارش دادند که مراکز نظامی ایران عمدتاً نادیده گرفته شده و از اهمیت کمی برخوردار هستند.

گاردین تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که سامانه‌های پدافند هوایی ایران بخش قابل توجهی از حملات ورودی را رهگیری کرده‌اند و به گفته مقامات ایرانی، این نشان‌دهنده عملکرد موفقیت‌آمیز پدافند ایران است که برخی آن را قدرتمندتر از پدافند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی می‌دانند. .

رسانه‌های انگلیسی در این گزارش به سخنان فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت و شهاب‌الدین طباطبایی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، خسارات این حمله را محدود ارزیابی کردند و به عملکرد عالی سامانه‌های دفاعی اشاره کردند ایران برای دفع حمله تجاوزات صهیونیستی

پایگاه پدافند هوایی ایران بامداد امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی به هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه علیه ایران بی توجهی کرده و در اقدامی که موجب تنش شد، بخش‌هایی از مراکز نظامی در استان‌های تهران منهدم شد. ، خوزستان و ایلام مورد حمله قرار گرفت.

این قرارگاه با اشاره به رهگیری موفقیت آمیز حملات توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، در این اطلاعیه به خسارات محدودی که در برخی نقاط وارد شده است اشاره کرد. در نتیجه این حملات دو تن از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

گاردین با اشاره به محکومیت گسترده حمله صهیونیست ها از سوی همسایگان و کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عمان، عربستان سعودی و امارات متحده عربی، این اقدام را نتیجه تلاش های دیپلماتیک اخیر ایران در منطقه دانست و پیام ارسال شده از سوی رژیم صهیونیستی را یادآور شد. وزیر خارجه عمان که از نقض آشکار حریم خصوصی ایران ابراز نگرانی کرد.

رژیم صهیونیستی اول آوریل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت 9 مستشار نظامی ایرانی در سوریه شد. در پاسخ به این حمله، ایران در 23 فروردین عملیات «عود صادق 1» را اجرا کرد که با استفاده از پهپاد و موشک انجام شد.

سپس در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه از جمله قتل و شهادت شهید «اسماعیل هنیه» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در تهران در 10 اوت، ایران در 1 اکتبر (10 اکتبر) ) عملیات «وده صدیق 2» را انجام داد و تاکید کرد که این یک واکنش نظامی مشروع در چارچوب ماده 51 منشور ملل متحد و برای دفاع از منافع ملی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.