افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

ایرانول روغن موتور نداره ولی کاسترول داره بیلبورد بهتام و لیکومولی گران شده

  • کد خبر : 166953
ایرانول روغن موتور نداره ولی کاسترول داره بیلبورد بهتام و لیکومولی گران شده

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش تبلیغات شرکت نفت ایرانول روی بیلبوردهای سطح شهر تهران آغاز شد که همزمان برخی از فعالان بازار روغن موتور در تماسی تلفنی با این رسانه اعلام کردند: شرکت نفت ایرانول طی یک ماه اخیر روانکار در بازار توزیع نکرده است. شنیده ها حاکی از عدم تحویل محصولات این روانکار به […]

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش تبلیغات شرکت نفت ایرانول روی بیلبوردهای سطح شهر تهران آغاز شد که همزمان برخی از فعالان بازار روغن موتور در تماسی تلفنی با این رسانه اعلام کردند: شرکت نفت ایرانول طی یک ماه اخیر روانکار در بازار توزیع نکرده است. شنیده ها حاکی از عدم تحویل محصولات این روانکار به نمایندگی ها و خدمات خودرویی است، در این شرایط چرا ایرانول در سطح شهر بیلبورد نصب کرده است؟

یکی از فعالان بازار روغن موتور که نخواست نامش فاش شود، درباره ادعای نفت سپاهان مبنی بر سرمایه گذاری 4 میلیارد تومانی در توزیع مویرگی گفت: روغن سپاهان برند اسپیدی برای خودش توزیع و عرضه می شود، شدت آن کاهش یافته است. سرمایه گذاری به این معنا انجام شده است، چرا آثار آن در بازار دیده نمی شود؟»

این فعال بازار روغن موتور به «بازار» درباره احتمال گرانی روانکار توضیح داد: بر اساس سیاست اتخاذ شده از سوی تولیدکنندگان اصلی روغن موتور، در صورت ادامه روند توزیع روانکارها به زودی صاحبان خودروسازان با چالش روغن موتور مواجه خواهند شد. . قیمت نفت . بنابراین می توان پیش بینی کرد که روانکارها تا قبل از ماه آخر سال گران می شوند.

وی افزود: سایر برندهای روانکار موجود در بازار به دلیل عدم توزیع روغن موتور توسط تولیدکنندگان بزرگ و احتمال گرانی، قیمت محصولات خود را افزایش دادند. به عنوان مثال برند کاسترول 24 درصد، بهتام 60 درصد و لیکومولی 20 درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت روغن موتور در بازار ناشی از عدم تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.