افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

ایرادی به قلانوی نیست/ ایران در ساده ترین گروه جام ملت ها قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 171037
ایرادی به قلانوی نیست/ ایران در ساده ترین گروه جام ملت ها قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ آماده می کند و امیر قلعه نویی و شاگردانش قصد دارند به ناکامی ایران در کسب عنوان قهرمانی در بیش از ۴ دهه پایان دهند. این رقابت ها در قطر برگزار می شود و قلعه نویی و دستیارانش […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ آماده می کند و امیر قلعه نویی و شاگردانش قصد دارند به ناکامی ایران در کسب عنوان قهرمانی در بیش از ۴ دهه پایان دهند.

این رقابت ها در قطر برگزار می شود و قلعه نویی و دستیارانش به همراه 26 بازیکن راهی این کشور خواهند شد. تیم ایران در گروه C با تیم های فلسطین، امارات و هنگ کنگ همگروه است و شاگردان قلعه نویی در اولین دیدار بعدازظهر چهارم آذرماه به مصاف فلسطین می روند.

ابراهیم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مربی یک تیم اختیار کامل دارد تا با توجه به توانایی تیمش بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی دعوت کند. نمی توان از لیست تیم ملی انتقاد کرد و بهانه تراشی کرد، تمرین سلیقه ای است و شاید بازیکن مورد نظر ما سرمربی تیم ملی نباشد و نباید بگوییم فلان بازیکن باید دعوت می شد. به اردوگاه تیم ملی.

دیدار با بورکینافاسو به تیم ملی کمک خواهد کرد

این کارشناس فوتبال در رابطه با دو بازی دوستانه تیم ایران مقابل تیم های بورکینافاسو و اندونزی قبل از جام ملت های آسیا تصریح کرد: تیم های آفریقایی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده اند و به لطف حضور بازیکنان این تیم. در فوتبال اروپا می تواند رقیب خوبی برای شاگردان قلعه نویی باشد. اما تیم اندونزی نمی تواند به تیم ملی کمک کند، سطح بازیکنان اندونزی اصلا قابل مقایسه با بازیکنان ایرانی نیست و مانند دفعات قبل که در انتخاب حریف تدارکاتی با مشکل مواجه شدیم، این بار هم قول ندادیم و انتخاب کردیم. یکی از تیم های سطح پایین بازی کرد. دوستی را انتخاب کردیم.

ایران در این مدت فقط به بازی با ازبکستان کمک کرد.

وی ادامه داد: در دیدارهای گذشته فقط بازی با ازبکستان کمی برای تیم ایران مفید بود و بقیه دیدارها به درد شاگردان قلعه نویی نرسید. در آستانه اتفاقات بزرگی مانند جام ملت های آسیا و جام جهانی، داوران باید مسابقات بهتری را برای تیم ملی تدارک ببینند تا هم کادر فنی به اهداف خود برسند و هم بازیکنان با آمادگی بهتری به مسابقات برسند.

فوتبالیست پیشکسوت کشورمان درباره میانگین سنی بالای ایران نسبت به سایر تیم های جام ملت های آسیا گفت: اگر می خواهیم به آینده نگاه کنیم باید از بازیکنان جوان بیشتری در تیم ملی استفاده کنیم چرا که دو سال تا جام جهانی 2026 فرصت داریم. با توجه به شرایط اعلام شده از سوی فیفا، صعود ایران به این رقابت ها مانند گذشته پیچیده نخواهد بود. در ایران هم مدیران و هم مربیان نتیجه گرا هستند و به آینده فکر نمی کنند.

با دعوت از بازیکنان باتجربه به قلعه نویی نباید مخالفتی داشت.

قاسم پور خاطرنشان کرد: برای جام ملت های آینده نباید از بازیکنان سابق قلعه نویی گلایه کنیم، او به دنبال بهترین نتیجه برای ایران است و طبق استراتژی خود دوست ندارد ریسک کند و به همین دلیل دوست ندارد. بازیکنانی را در ترکیب می خواهند، خود تیم معمولاً تجربه بیشتری دارد. اما به نظر من بعد از جام ملت ها فارغ از نتیجه برای ایران، بازیکنان جوان باید کم کم به تیم ملی بپیوندند تا در آینده شاهد حضور یک تیم خوب ایرانی در مسابقات مختلف باشیم.

ایرادی ندارد که قلانوی/ایران در آسان ترین گروه جام ملت ها قرار دارد

ایران در ساده ترین گروه جام ملت های آسیا قرار دارد

کارشناس فوتبال ایران درباره اعضای گروه ایران در جام ملت های آسیا گفت: در گروه ایران تیم سختی وجود ندارد و می توان گفت در یکی از آسان ترین گروه ها قرار داریم و به راحتی می توانیم به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کنیم. بازی های سخت ایران در مرحله حذفی برگزار می شود و با توجه به اینکه فوتبال رشته ای است که نمی توان آن را پیش بینی کرد، نمی توان گفت که ایران قطعاً پیروز از میدان خارج خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم شرایط تیم ملی به گونه ای باشد که بتوانیم به راحتی به مرحله نهایی صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.