افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

ایده پوشیدن مانتو ژاکارد در سال 2024 / مهم نیست چه زمانی آن را خریدید، آن را مانند نو بپوشید.

  • کد خبر : 183870
ایده پوشیدن مانتو ژاکارد در سال 2024 / مهم نیست چه زمانی آن را خریدید، آن را مانند نو بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: ظاهر و استایل خود را چگونه ارزیابی می کنید و چند درصد از نظر شما خوش تیپ هستید؟ صرف نظر از امتیازاتی که به خود می دهید، یک چیز وجود دارد که شما را خاص می کند و آن مطالعه چگونگی بهبود استایل خود است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: ظاهر و استایل خود را چگونه ارزیابی می کنید و چند درصد از نظر شما خوش تیپ هستید؟ صرف نظر از امتیازاتی که به خود می دهید، یک چیز وجود دارد که شما را خاص می کند و آن مطالعه چگونگی بهبود استایل خود است، راهی برای رفتن وجود دارد، زیرا در نهایت از مدها و ترندهای جدید مثلاً اینها مطلع خواهید شد. امروزه دیگر لباس های باز برای مجالس مد روز نیست و کت و شلوارهای رسمی زنانه روز به روز بیشتر و پرطرفدارتر شده اند و حتما در مهمانی های بعدی خود متوجه آن خواهید شد.

البته مواقعی هم هست که لباس‌ها تغییر نمی‌کنند، اما این طرز استایل با آن‌ها است که به روز می‌شود، مثل جدیدترین مدل کت چرم کوتاه، خوب، کت چرم کوتاه سال‌هاست که تولید می‌شود. اما هر سال با چند لباس می توان آن را عوض کرد، تلاش کرد و به این ترتیب تنوع ایجاد کرد و مد روزتر شد. حال در این مطلب می خواهیم در مورد مدل مانتو ژاکارد با شما صحبت کنیم، مانتویی که سالهاست طرفداران خود را دارد و ماشاالله هر سال قیمت آن نسبت به سال قبل گرانتر است و ثابت شده است. بنابراین. جنس محکمی دارد و همانطور که قول داده بودید نمی میرد پس ارزش قیمتش را دارد. پس با ما همراه باشید تا با استایل این مانتو بیشتر آشنا شوید.

کت ژاکارد از چه پارچه ای ساخته شده است؟

شاید هزاران بار نام ژاکارد را شنیده باشیم اما نمی دانیم که به چه نوع پارچه ای می گویند ژاکارد، پس باید بگوییم که پارچه های ژاکارد در اصل نوعی پارچه هستند که رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی دارند و شاید برای شما جالب است بدانید که هیچ کدام از این طرح ها روی این مدل پارچه چاپ نمی شود، بلکه تمام طرح ها در هنگام بافته شدن پارچه در تار و پود بافته می شود و به همین دلیل اکثرا گرد هستند. در مقایسه با بسیاری از پارچه ها، پارچه های ژاکارد قوی تر و پایدارتر هستند و جنس آن نیز خشک است و بسیاری از افراد این مانتو را در سه فصل بهار، تابستان و پاییز می پوشند، زیرا برای سه فصل مناسب است.

پوشیدن این مانتو در بهار و پاییز کاملاً خوب است و این به دلیل ضخامت پارچه ژاکارد نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر است و همچنین می توان آن را در تابستان برای مهمانی ها و کت و شلوارهای رسمی پوشید، اما اگر خیلی گرم هستید، می توانید آن را برای انجام آن در سپتامبر بپوشید، زمانی که هوا کمی خنک تر است.

کت ژاکارد

JA64694

چگونه با کت ژاکارد استایل رسمی بپوشیم؟

اگر خوش اندام هستید حق انتخاب بسیاری از انواع چاپی و ساده این مانتو را خواهید داشت که البته یکی از گزینه های جذاب می تواند ژاکارد دو رنگ باشد. البته اگر لاغر هستید بهتر است ژاکاردهایی را انتخاب کنید که چشمگیر و چاپ شده هستند تا پرتر به نظر برسند و اگر اضافه وزن دارید بهتر است ژاکاردهای ساده را انتخاب کنید و از چاپ پرینت خودداری کنید زیرا می توانند شما را چاق تر نشان دهند.

پس یکی از مهم ترین مسائلی که در انتخاب ژاکارد مناسب برای استایل رسمی و رسمی باید به آن توجه کنید فیزیک بدنی شماست. در پایان پیشنهاد می کنیم این مانتو را با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ترکیب کنید تا رسمی تر به نظر برسید، البته می توانید با این مانتو برای استایل خیابانی کفش های کالج و راحت انتخاب کنید.

کت ژاکارد

می توانید از کت ژاکارد رنگ سال در استایل های روزانه و رسمی خود استفاده کنید

امسال رنگ سال هلویی است و خوب است از رنگ های سال در استایل خود استفاده کنید و خود را فردی فعلی و شیک نشان دهید چه لباسی بپوشید؟ یکی از لباس هایی که می توانید به آن رنگ سال بپوشید، کت شماست، اگر ژاکارد باشد می تواند این رنگ را به خوبی برجسته کند و برای استایل های خیابانی و حتی رسمی مناسب است و هر فردی را که می بیند، متمایز می کند. با شما و احساس می کنید که شما یک فرد مهربان هستید.

کت ژاکارد

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.