افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ایده های طراحی لاک و مرمر ژلیش / مدل های زنانه که از عروسی تا عزا شیک ترین هستند

  • کد خبر : 363671
ایده های طراحی لاک و مرمر ژلیش / مدل های زنانه که از عروسی تا عزا شیک ترین هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- طراحی لاک ناخن یکی از مهم ترین قسمت های روند زیباسازی یک خانم است که با توجه به سلیقه و موقعیت او انتخاب می شود. شاید تا دو دهه پیش زنان برای ظاهر عمومی خود لباس چندانی نمی پوشیدند و فقط در مهمانی ها، عروسی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- طراحی لاک ناخن یکی از مهم ترین قسمت های روند زیباسازی یک خانم است که با توجه به سلیقه و موقعیت او انتخاب می شود. شاید تا دو دهه پیش زنان برای ظاهر عمومی خود لباس چندانی نمی پوشیدند و فقط در مهمانی ها، عروسی ها و تولدها می دیدید که فردی کاشت یا لاک ناخن می زد، اما اکنون زنان، به ویژه در سنین 17 تا 40 سال، اغلب کاشت می کنند. لاک ها ژلی شده اند و حالا رنگ و عملکرد لاک خود را بسته به محیط کار و زندگی تغییر می دهند. اما به موازات آن، با افزایش استقبال از این رویه، طرح‌ها خلاقانه‌تر شده و رنگ‌های لاک‌ها جذاب‌تر و متنوع‌تر شده‌اند. حالا تمام رنگ هایی که در این دنیا وجود دارد به صورت لاک تولید می شود و آن را روی دست خانم ها می بینیم. اما در این مقاله ما لاک هایی را انتخاب کردیم که طرح مرمری دارند. این استایل برای خانم هایی که می خواهند کمی زنانه تر به نظر برسند ایده آل است و می تواند در هر شرایطی آنها را زیبا و شیک نشان دهد.

طرح لاکی در سنگ مرمر خاکستری روشن.

طراحی به سبک سنگ مرمر خاکستری یکی از روش های پرطرفدار در طراحی ناخن برای سال جدید است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در واقع این چاپ به دلیل ظاهر خاص و پیچیده ای که به ناخن هایشان می دهد به گزینه ای جذاب برای افرادی که به دنبال طرح های متفاوت و مدرن هستند تبدیل شده است. این سبک که از سنگ مرمر الهام گرفته شده است با ایجاد بافت زیاد و خطوط نامنظم روی ناخن ها ظاهری خاص و هنرمندانه به ناخن ها می بخشد.

694964

ترکیب رنگ لاک ناخن مرمری.

برای اجرای این طرح اغلب لازم است از دو یا چند رنگ استفاده شود که با تکنیک های خاصی به صورت لایه لایه روی ناخن قرار می گیرند. برای انجام این روش باید از رنگ خاکستری به عنوان پایه استفاده کنید و سپس آن را با رنگ های دیگر مانند سفید، نقره ای یا حتی مشکی ترکیب کنید تا بافتی مربا مانند ایجاد کنید. فراموش نکنید که باید تعادل بین رنگ ها رعایت شود و نحوه ترکیب آنها بسیار مهم است تا مانند سنگ مرمر به نظر برسد و آگلومره نباشد.

94564

محبوبیت سبک سنگ مرمر در بین لاک ها.

یکی از دلایل محبوبیت طراحی ناخن خاکستری مرمری، هماهنگی آن با سبک های مختلف پوشش و آرایش است. رنگ خاکستری به دلیل خنثی بودن به خوبی با بسیاری از رنگ های دیگر ترکیب می شود و امکان استفاده از این طرح را در موقعیت های مختلف مانند مراسم رسمی و یا حتی در زندگی روزمره فراهم می کند. این ویژگی این طرح را برای افرادی که به دنبال سادگی و در عین حال سبک هستند، انتخاب خوبی می کند.

87486

تجهیزاتی که لاک مرمر خاکستری می خواهد

برای اجرای طرح مرمر روی ناخن های خود به مهارت های خاصی نیاز دارید. اگرچه برخی افراد این کار را در خانه انجام می دهند، اما برای نتیجه حرفه ای تر و جذاب تر، بهتر است به سالن های زیبایی مراجعه کرده و کار را به یک متخصص بسپارید. ابزار و مواد مورد نیاز برای این کار مواردی مانند قلم های طراحی ناخن، رنگ های خاص و مواد تثبیت کننده هستند که به ماندگاری طراحی شما کمک می کنند.

84864

طرح مرمر ترند قفل.

در نهایت بگوییم که طراحی لاک ناخن مرمری یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیاست که به افرادی که به دنبال نقش های متفاوت و منحصر به فرد هستند پیشنهاد می شود. این طرح با ظاهری هنرمندانه و طبیعی می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد.

64684

63463



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.