افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ایده های ساده برای چیدمان خانه های مدرن/ خانه های شیک و مجلل با تغییراتی کوچک

  • کد خبر : 403450
ایده های ساده برای چیدمان خانه های مدرن/ خانه های شیک و مجلل با تغییراتی کوچک

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در سال های اخیر چیدمان مدرن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه مند به طراحی و ساماندهی فضای کار یا منزل خود به شیوه ای مدرن هستند. دکوراسیون مدرن ویژگی هایی دارد که با رعایت آنها می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در سال های اخیر چیدمان مدرن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه مند به طراحی و ساماندهی فضای کار یا منزل خود به شیوه ای مدرن هستند. دکوراسیون مدرن ویژگی هایی دارد که با رعایت آنها می توانید فضای شخصی خود را به بهترین شکل طراحی و تزیین کنید و از زیبایی فضا لذت ببرید.

انتخاب و چیدمان مبلمان، استفاده از نور طبیعی و مصنوعی، گیاهان طبیعی، استفاده از رنگ ها و تمامی عناصر ریز و درشت در دکوراسیون مدرن مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله در مورد ایده های ساده و کاربردی صحبت می کنیم که به شما کمک می کند یک چیدمان مدرن در خانه خود داشته باشید. تا انتها با ما همراه باشید.

اصول مهم طراحی مدرن

از شلوغی بیش از حد فضا خودداری کنید

شاید بتوان کتابی در مورد دکوراسیون مدرن نوشت، اما در اینجا به صورت خیلی مختصر به مهم ترین اصول چیدمان مدرن می پردازیم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید و فضای منزل خود را طراحی کنید. یکی از مهمترین اصول طراحی مدرن پرهیز از ازدحام بیش از حد و استفاده از بسیاری از عناصر غیر ضروری است. به همین دلیل می توان یک چیدمان مدرن و مینیمالیستی را مشابه در نظر گرفت.

در دکوراسیون مدرن هیچ جزئیات، عناصر اضافی یا طرح های آراسته و رنگارنگ وجود ندارد و فضا تا حد امکان آرام و ساده است.

chideman-modern-8

chideman-modern-7

توجه ویژه به رنگ های تیره.

در دکوراسیون مدرن توجه ویژه ای به رنگ های تیره می شود. به خصوص اگر فضا بزرگ باشد، می توانید به جرأت از رنگ های تیره مانند مشکی، مدادی، آبی سرمه ای و … استفاده کنید. البته رنگ های روشن نیز در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای دارند و می توانند با رنگ های تیره متعادل شوند.

chideman-modern-10

chideman-modern-11

chideman-modern-9

استفاده هوشمندانه از رنگ های قوی

همانطور که گفتیم رنگ های تیره و روشن در چیدمان مدرن فضا هارمونی ایجاد می کنند. رنگ های خنثی که می توان با استفاده هوشمندانه از رنگ های خاص مانند قرمز، سرخابی یا نارنجی به صورت محدود جلوه زیبایی به آن ها داد. برای مثال استفاده از مبل تک نفره قرمز، یا مبل شیشه ای سرخابی در کنار رنگ هایی مانند سیاه و سفید که بیشتر فضا را اشغال می کند، می تواند بسیار جذاب و خلاقانه باشد.

chideman-modern-14

chideman-modern-12

حداکثر استفاده از نور طبیعی

دکوراسیون مدرن بیشترین استفاده را از نور طبیعی می کند و اغلب پرده ها و دیوارهای اضافی را حذف می کند. نور طبیعی در کنار رنگ های خنثی می تواند فضایی آرام و زیبا ایجاد کند که بسیار آرامش بخش است.

گل ها و گیاهان طبیعی نیز در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای دارند و نیاز آنها به نور طبیعی باعث شده است که در دکوراسیون مدرن به این موضوع توجه شود.

chideman-modern-13

chideman-modern-5

به نورپردازی خاص توجه کنید.

یکی دیگر از موضوعات مهم در طراحی داخلی به سبک مدرن، نورپردازی خاص است که فضای خانه شما را چشمگیر و متفاوت می کند. این نورپردازی ها می تواند روی میز ناهارخوری، در گل های طبیعی، روی پوستر و روی قفسه کتاب با لوستر و شاخه های نورانی زیبا باشد و فضاهای مدرن و بسیار جذابی را ایجاد کند.

chideman-modern-1

chideman-modern-4

اگر به دکوراسیون علاقه دارید، اینجا را ادامه دهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.