افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

ایده های خلاقانه؛ کاردستی های تزئینی اتاق دخترتان را خاص و با طراوت می کند.

  • کد خبر : 305749
ایده های خلاقانه؛  کاردستی های تزئینی اتاق دخترتان را خاص و با طراوت می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اتاق دخترانه محل بازی و استراحت آنهاست و شما می توانید راحت تر از آنچه فکر می کنید دکوراسیون زیبا و هیجان انگیزی برای اتاق کودک خود ایجاد کنید. برخی از دستگاه ها دقیقاً جلوی چشمان ما هستند و ما کاربردهای منحصر به فردی را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اتاق دخترانه محل بازی و استراحت آنهاست و شما می توانید راحت تر از آنچه فکر می کنید دکوراسیون زیبا و هیجان انگیزی برای اتاق کودک خود ایجاد کنید. برخی از دستگاه ها دقیقاً جلوی چشمان ما هستند و ما کاربردهای منحصر به فردی را برای آنها در نظر گرفته ایم، در حالی که برخی از آنها بیشتر از آنچه ما با کمترین هزینه به آنها می دهیم، استفاده می کنند. وسایل خاص و چشم نواز را برای اتاق کودک خود بسازید. .

کلاژ آبرنگ ساده

این نقاشی آبرنگ بسیار زیبا را می توانید با استفاده از رنگ های آبرنگ و جداسازی و چسباندن آنها روی پایه سفید انجام دهید. فقط باید یک کاغذ سفید ضخیم مثل کاغذ آبرنگ داشته باشید و از آبرنگ های دلخواهتان استفاده کنید و بگذارید آبرنگ خشک شود. روی کاغذها تا حد امکان از ایجاد چین و چروک جلوگیری شود. همین کار ساده این فرصت را به شما می دهد که با فرزندتان سرگرم شوید و وقت بگذرانید و بتوانید ساعات خوشی را با او سپری کنید.

سیث

جمدادی با استفاده از ظرف مربا

می توانید یک ظرف خالی مربا را به جامدادی زیبا تبدیل کنید تا برای میز تحریر کودکتان زیبا و منحصر به فرد شود. شما باید از رنگ های شیشه استفاده کنید و بدانید که همه می توانند این کار را انجام دهند، از جمله کودکان. آیا تا به حال به شیشه های خالی مربا نگاه کرده اید و فکر کرده اید که این ظرف می تواند چیزی فراتر از یک شیشه مربا باشد؟ بله امروزه می توانید با آنها جا مدادی درست کنید و یکی از وسایل بی مصرفی است که با کمی خلاقیت و هنر می توانید آن را به یک وسیله کاربردی و زیبا تبدیل کنید.

fd1cee7cbfb7bad8bd6f129a20bfb72d

130d557a7073f21453fd3accfda6f183

20f9bc2aef682357e78ca850b2f8532d

در نظر داشته باشید که قبل از انجام هر کاری برچسب ها را بردارید و رنگ شیشه مناسب را انتخاب کنید تا شیشه ظاهری زیبا و چشم نواز پیدا کند و تمام مراحل به خوبی پیش برود. اگر می خواهید فضای داخلی را رنگ کنید، مطمئن شوید که اینگونه است. تمیز چون به نظر من آنهایی که در داخل نقاشی شده اند تمیزتر به نظر می رسند. برای رنگ آمیزی از یک برس نرم استفاده کنید و اجازه دهید هر لایه کاملا خشک شود، سپس در صورت تمایل پس از اعمال، لایه بعدی را بمالید. این.

برای تزئین گلدان از دستمال کاغذی استفاده کنید.

من فقط یکی از گلدان های شیشه ای را تزئین کردم و فکر می کنم لاله های سفید در آنها بسیار زیبا به نظر می رسند. یک گلدان زیبا در اتاق می تواند تاثیر مثبتی در روحیه دختر شما داشته باشد و باعث شود او روز خود را با زیبایی و اشتیاق آغاز کند. بیشتر وقت این پروژه صرف بریدن دستمال سفره شده است و بستگی به اندازه گلدان شما دارد، 10 دقیقه طول کشید، در صورت لزوم می توانید بیشتر برش دهید.

همین

غایب

تحت عنوان

شما هم می توانید مثل من از تن روشن رنگ ها استفاده کنید و از تیره به روشن بروید. کاغذها را برگ بریدم و رنگ وسط را لایه لایه کردم. فقط مراقب باشید برای پاره شدن دستمال کاغذی از برس سفت استفاده نکنید. در پایان تنها کاری که باید انجام دهید این است که گلدان را با گل های لاله پر کنید.

32fe520873668187241cc49aa58cafae



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.