افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

ایده های خاص و رویایی چیدمان حمام / دکوراسیون مدرن ارزش خودنمایی دارد

  • کد خبر : 325397
ایده های خاص و رویایی چیدمان حمام / دکوراسیون مدرن ارزش خودنمایی دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن یک دکوراسیون زیبا این نیست که گوشه ای پیدا کنید و نگران بقیه خانه نباشید، مثلا بعضی ها هستند که فضای پذیرایی را جلوی مهمانان طوری چیده اند که فکر می کنید قصر است. وقتی میری اتاق و کلاسشون رو ببینی خانه به نظر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن یک دکوراسیون زیبا این نیست که گوشه ای پیدا کنید و نگران بقیه خانه نباشید، مثلا بعضی ها هستند که فضای پذیرایی را جلوی مهمانان طوری چیده اند که فکر می کنید قصر است. وقتی میری اتاق و کلاسشون رو ببینی خانه به نظر شما آنقدر پست به نظر می رسد که باورتان نمی شود این فضاها به هم مرتبط باشند، بنابراین اگر می خواهید یک دکوراسیون ابتدایی و شیک داشته باشید، آن را قرار ندهید. تمام سرمایه گذاری شما در یک قسمت، در عوض، تمام فضاهای خانه را زیبا کنید. آنها باید نسبی باشند و به طور کلی دارای آن انسجام و هماهنگی باشند که باید و شاید بتوان از دکوراسیون به دست آورد.

پس اگر قصد تغییر دکوراسیون را دارید باید به این فکر کنید که آیا این تغییر باعث بد جلوه دادن بقیه فضا نمی شود یا اگر می خواهید برای قسمتی از خانه وسیله ای بخرید، توجه داشته باشید که آیا این وسیله به دکوراسیون کلی خانه می خورد یا نه، مثلا اگر طراحی خانه کلاسیک باشد، قطعا خرید یک تابلوی نقاشی مدرن برای آن کار عاقلانه ای نخواهد بود. البته تعدادی فضا در خانه وجود دارد که ممکن است برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد و به نوعی بیشتر از سایر قسمت ها به دل شما بنشیند و در هنگام خرید یا اجاره خانه به قسمت مورد علاقه شما تبدیل شود، برای او بسیار مهم است که این بنابراین قسمتی از خانه زیباست به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد چیدمان سرویس بهداشتی با شما صحبت کنیم و برای زیباتر شدن آن ایده هایی به شما بدهیم پس با ما همراه باشید.

برای نشان دادن فضا با کلاس، به میزهای آرایش خاص فکر کنید.

برخی از افراد حمام و توالت یکسان دارند و طبیعتا میز آرایش هم وجود دارد، بنابراین برای اینکه چیدمان سرویس بهداشتی شما مناسب باشد و نظر مثبت را نیز به خود جلب کنید، باید یک میز آرایش شیک و خاص را انتخاب کنید که این نیز می باشد. این روزها زیر سایه طراحان خلاق در حال تولید این مدل از میز آرایش هستند و تنوع بسیار بالایی دارند. البته در انتخاب مدل روشویی خود باید به سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی نیز توجه کنید، مثلا اگر سبک گوتیک را برای آشپزخانه خود در نظر می گیرید، بهتر است از روشویی های چوبی برای زیباتر شدن فضا استفاده کنید. اما به طور کلی باید به روشویی و مبلمان سرویس بهداشتی توجه ویژه ای داشت.

ایده های طراحی حمام

برای زیبا جلوه دادن فضا به آینه ها توجه کنید

راه دیگری که می توانید برای ایجاد یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا استفاده کنید، آینه های خاص است. به عنوان مثال می توانید برای این کار یک دیوار را کاملا آینه کنید یا از چندین آینه با هم استفاده کنید و همچنین آینه های بدون حاشیه را انتخاب کنید که بسیار شیک هستند، البته اندازه آینه ای که انتخاب می کنید بستگی به متراژ حمام شما دارد. . ، اما حد وسط این است که حمام بدون آینه معنایی ندارد پس حتما از این عنصر در این فضا استفاده کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که از آنجایی که آینه ها نور را منعکس می کنند، هر چه بزرگتر و بزرگتر باشند، می توانند فضا را روشن تر و بزرگتر از آنچه هست جلوه دهند، بنابراین اگر کوچکی حمام شما را آزار می دهد، می توانید با کمک این مشکل را حل کنید. از آینه ها

ایده های طراحی حمام

برای دستیابی به دکوراسیونی زیبا در حمام، از شیرآلات مینیمالیستی استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که برای سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، شیرهای حمام است که در انتخاب سبک و رنگ سرویس بهداشتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، اما بهترین گزینه در این زمینه استفاده از شیرهای مینیمال و ساده است. خیلی مد شده و به بازار رسیده است، بنابراین برای مدرن جلوه دادن فضا، این مدل از شیر آب را انتخاب کنید و سعی کنید رنگ آن را با رنگ دستگیره ها و لوازم حمام و همچنین با رنگ شیر آب ترکیب کنید. ضربه بزنید. جا حوله ای. جلوه بصری فضا را افزایش می دهد.

ایده های طراحی حمام

ایده های طراحی حمام



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.