افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

ایده های ارزان برای بازسازی آشپزخانه / با رازها و کارهای کوچک آن را برای عید مجلل جلوه دهید

  • کد خبر : 227317
ایده های ارزان برای بازسازی آشپزخانه / با رازها و کارهای کوچک آن را برای عید مجلل جلوه دهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند دکوراسیون خود را به زیبایی هرچه بیشتر بدرخشند و مبلمان خود را به گونه ای چیدمان کنند که فضا مجلل به نظر برسد، بنابراین برای این منظور باید اطلاعاتی در مورد قوانین دکوراسیون داشته باشند، به عنوان مثال باید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند دکوراسیون خود را به زیبایی هرچه بیشتر بدرخشند و مبلمان خود را به گونه ای چیدمان کنند که فضا مجلل به نظر برسد، بنابراین برای این منظور باید اطلاعاتی در مورد قوانین دکوراسیون داشته باشند، به عنوان مثال باید موارد زیر را بدانند. اصول چیدمان مبل در یک اتاق نشیمن مستطیلی چگونه مبلمان شما می تواند به بهترین شکل ممکن در این فضا قرار بگیرد؟ خوب دانستن این موضوع چندان سخت نیست و در نهایت با دو جستجوی ساده به نتیجه خواهید رسید. اطلاعاتی که می خواهید، زیرا این روزها اینترنت پر از اطلاعات است، در زمینه دکوراسیون متنوع است.

به عنوان مثال حتی اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید برای بهبود دکوراسیون خود قدم برداشته اید و آن را امتحان می کنید که یک روش مطالعاتی در این زمینه است. بیایید در مورد چیزهای ارزان برای آشپزخانه صحبت کنیم که می توانید از آنها برای تزئین استفاده کنید. این فضا زیبا و خاص به نظر می رسد، حتی اگر مستاجر باشید. به طور کلی آشپزخانه قلب هر خانه ای است و دکوراسیون آن بسیار مهم است پس در نظر داشته باشید که برای داشتن چیدمانی زیبا در این محیط باید حداکثر دقت و وسواس را به خرج دهید پس برای زیباتر شدن این فضا با ما همراه باشید. .

تعویض دستگیره کابینت بسیار ارزان است.

خیلی طبیعی است که دستگیره های کابینت خیلی قبل از هر قسمتی از بین می روند، زیرا درب کابینت ها روزی چند بار با دستگیره باز و بسته می شوند که باعث رنگ پریدگی، بله و حتی کدر شدن آنها می شود، خراب می شوند که در انتها ظاهر کابینت را بد جلوه می دهد، خوب، برای حل این مشکل باید دستگیره ها را عوض کنید، اما شاید برایتان سخت باشد که باور کنید با تعویض و تجدید دسته ها می توانید چنین تغییر فوق العاده و زیبایی را در آن ایجاد کنید. دکوراسیون یک آشپزخانه بسازید، زیرا در آخر کار کابینت ها یکی از عناصر عالی این فضا هستند و لازم است دسته های زیبایی برای آن ها داشته باشید.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

کابینت ها را با روکش و برچسب زیبا کنید.

گفتیم که کابینت ها یکی از عناصر اصلی آشپزخانه هستند و زیبایی آن ها مهم است، بنابراین، اگر ظاهر کابینت های شما قدیمی است و بودجه کافی برای تغییر آن ها دارید، می توانید به فکر استفاده از روکش برای آن ها باشید. امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون فضای آشپزخانه بهترین ها را انتخاب کنید.

فرقی نمی کند کابینت شما فلزی باشد یا ام دی اف، می توانید از این روکش ها برای هر دو استفاده کنید و با صرف کمترین هزینه و زمان، آن ها را شیک و زیبا کنید.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

برای زیباتر شدن فضا پرده آشپزخانه را نو کنید.

داشتن پنجره در آشپزخانه آرزوی بسیاری از خانم ها است و اگر شما از این نعمت برخوردار باشید به احتمال زیاد پرده زیبایی برای این قسمت خواهید داشت، پیشنهاد می کنیم هر سال این پرده را عوض کنید تا فضا را تغییر دهید. محیط زیست برای این فضا می توانید از انواع پرده مانند میله ای، توری و پلیسه دار استفاده کنید، اما مراقب باشید که هزینه زیادی برای این فضا نکنید زیرا هر سال آنها را عوض می کنید و پرده ای را با قیمت مناسب برای این فضا انتخاب کنید. اگر بخواهید آن را تغییر دهید تا انتها ادامه خواهد داشت.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

برای نوسازی فضای آشپزخانه از گل و گیاه غافل نشوید

یکی از ارزشمندترین کارهایی که می توانید برای تغییر ظاهر آشپزخانه انجام دهید، استفاده از گل و گیاه در این فضا است، زیرا این زیبایی های سبز می توانند آشپزخانه را بسیار مجلل جلوه دهند، به خصوص اگر گل های مناسب آشپزخانه را انتخاب کنید. پس بهتر است به جای این کار تمام گل ها و گلدان ها را در اتاق پذیرایی و گوشه ای قرار دهید.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.

ایده های ارزان برای آشپزخانه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.