افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ایده هایی از پرده های مدرن و مینیمال / متریال و مدل پرده های مناسب برای خانه های 40 تا 400 متر مربع

  • کد خبر : 403172
ایده هایی از پرده های مدرن و مینیمال / متریال و مدل پرده های مناسب برای خانه های 40 تا 400 متر مربع

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانه آخرین جایی است که هر فردی در آن پناه می گیرد. در واقع خانه آغوشی گرم برای رهایی از خستگی های روزانه است که بعد از این همه شلوغی و مشکلات به آن می رسیم و باید در آن آرامش پیدا کنیم. قطعا خانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانه آخرین جایی است که هر فردی در آن پناه می گیرد. در واقع خانه آغوشی گرم برای رهایی از خستگی های روزانه است که بعد از این همه شلوغی و مشکلات به آن می رسیم و باید در آن آرامش پیدا کنیم. قطعا خانه ای که در آن روحیه و انرژی وجود نداشته باشد نه تنها خستگی را از بدن خارج نمی کند، بلکه باعث اختلال در اعصاب و روان نیز می شود. صرف نظر از نوع خانواده یا افرادی که در یک خانه زندگی می کنند، بدون شک چیدمان و مبلمان خانه می تواند در داشتن یا نداشتن آن آرامش و تأثیرگذاری بر آن تأثیر بگذارد. دکوراسیون و توزیع خانه از عناصر مختلفی تشکیل شده است. اقلام کوچک و بزرگ هر کدام یک کار را انجام می دهند و برخی از اقلام مانند مبلمان و پرده چندین کارکرد دارند. مثلاً یک تابلو فقط دیوار را زیبا می کند اما از مبلمان و پرده هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی استفاده می شود. ما در مورد مبلمان زیاد صحبت کرده ایم، این بار می خواهیم به سراغ پرده ها برویم. انواع پرده ها چه در جنس و چه در مدل وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. در آینده با ما همراه باشید.

پرده های مینیمالیستی مدرن همیشه مد هستند.

وقتی از پرده های ساده برای پذیرایی صحبت می کنیم، همه به فکر پرده های شیک و بدون حاشیه می افتیم که زیبایی خاصی دارند. پرده های پذیرایی از جمله عناصری هستند که جزء اصلی خانه به حساب می آیند که با انتخاب درست می توانند تنوع قابل توجهی به خانه ببخشند. در سال های اخیر، بسیاری از خانم ها به دنبال سادگی و در عین حال زیبایی برای این عنصر که مدرن هم هست، بوده اند. این سبک از پرده ها در واقع قیمت مناسب تری دارند و به دلیل طرح های مینیمالیستی، همیشه به روز و مد روز هستند.

پرده های مدرن و مینیمال.

پرده مناسب برای خانه هایی با سطوح پایین و بالا.

وقتی قرار است از پرده های پذیرایی شیک و ساده برای پذیرایی استفاده کنیم، اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم اندازه اتاق و تعداد چراغ های آن است. اگر خانه شما کوچک است و اتاق نشیمن کوچک با پنجره های کمی دارد، بهتر است به دنبال پرده های نازک و سبک باشید تا از نور کمی که وارد خانه می شود استفاده کنند و جلوی آن را نگیرند. پرده های ابریشمی بهترین گزینه برای این نوع فضاها هستند، چرا که ظاهری نرم و لطیف دارند و حس دلپذیر و آرامش بخشی را نیز به همراه دارند. از سوی دیگر، اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است و نورگیرهای زیادی دارد، می‌توانید پرده‌های ضخیم‌تر اما ساده و شیک‌تری را انتخاب کنید تا ظاهری مجلل به خانه‌تان ببخشید. پرده های مجلل و آراسته دیگر مد نیستند!

پرده های مدرن و مینیمال.

سبک ساده و شیک پرده و دکوراسیون.

حالا وقت آن است که در مورد مدل پرده صحبت کنیم. به معنای والان یا دکوراسیون با پرده و سبک های مینیمال و مدرن است. در واقع این پرده ها به دلیل طراحی ساده و بدون اضافه کاری خود می توانند تمرکز اصلی را بر روی دکوراسیون کلی فضا حفظ کنند و فقط شما را جذب نکنند. این مدل برای افرادی که دوست دارند فضا همیشه ساده و تمیز به نظر برسد بسیار مناسب است. پرده های مینیمال به دلیل ظاهری که دارند می توانند به خوبی با هر سبک دکوراسیونی ترکیب شوند و نگهداری از آنها بسیار آسان است.

پرده های مدرن و مینیمال.

پرده های ضخیم و نازک.

پرده های ابریشمی یکی از پرطرفدارترین پرده ها به حساب می آیند، زیرا مانع عبور نور نمی شوند و بسیار سبک و ظریف هستند. اما پرده های ضخیم تر مانند کتان یا مخمل سبک کلاسیک و لوکس تری دارند که به دلیل بافت ضخیم ترشان گران تر نیز هستند. مدل پرده ها علاوه بر سلیقه شما به کیفیت و نوع دوخت هم بستگی دارد.

پرده های مدرن و مینیمال.

پرده های کتانی و ابریشمی.

پرده های پذیرایی جدید که به تازگی در بازار ظاهر شده اند، بیشتر به سادگی و ظرافت پایبند هستند. مدل های باشکوهی از راه رسیدند که جایگزین پرده های گلدوزی شده بودند. در واقع باید گفت که دوران پرده های گرانبها و سنگین به پایان رسیده است و اکنون سبک پرده ها هر چه جزییات کمتری داشته باشد، شیک تر شده است. با استفاده از پرده های رنگ روشن می توانید فضای پذیرایی خود را بزرگتر نشان دهید و اگر اتاق پذیرایی بزرگ دارید به راحتی می توانید از پرده های ضخیم تر استفاده کنید.

پرده های مدرن و مینیمال.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.