افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ایده قرار دادن قابلمه و تابه در کابینت / دیگر نیازی نیست دنگ و فنگ را شلوغ و سخت پیدا کنید

  • کد خبر : 244847
ایده قرار دادن قابلمه و تابه در کابینت / دیگر نیازی نیست دنگ و فنگ را شلوغ و سخت پیدا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز – حتما در تلویزیون، اینستاگرام و جاهای دیگر دیده اید که فردی آشپزی می کند و آشپزخانه ای تمیز و شیک دارد. در همین حین وسوسه می شویم که به آشپزخانه خود برویم و وقتی برای به دست آوردن قابلمه مورد نظر خود به سمت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز – حتما در تلویزیون، اینستاگرام و جاهای دیگر دیده اید که فردی آشپزی می کند و آشپزخانه ای تمیز و شیک دارد. در همین حین وسوسه می شویم که به آشپزخانه خود برویم و وقتی برای به دست آوردن قابلمه مورد نظر خود به سمت کمد می رویم، یکی دو قابلمه کوچک می افتد و صدای دیگ های دیگر همه را هوشیار می کند. این آلارم ها چیست؟ قطعاً چیزی جز بهم ریختن کابینت های قابلمه و چیدن آنها روی هم نیست که بسیار گیج کننده است.

در اینجا برای خانم های خانه دار این سوال پیش می آید که وقتی می خواهم گلدانی بردارم چه کار کنم که مجبور نباشم همه آنها را جابجا کنم و در نهایت با انبوه آنها دست و پنجه نرم نکنم؟ مطمئناً هر مشکلی در این دنیا راه حل خودش را دارد و بعد از فهمیدن خیلی از آنها می گوییم چرا فکرش را نکردم چون خیلی راحت بود. راه های زیادی برای نظم دادن به گلدان های آشپزخانه وجود دارد که می توان از آنها برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل استفاده کرد. اگر شما هم می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

گلدان ها را در بزرگترین کشوی آشپزخانه قرار دهید.

در بسیاری از آشپزخانه های جدید طرح ها به این صورت است، در طراحی کابینت باید یک یا دو کشو بزرگ برای گلدان وجود داشته باشد. زیرا طراح به خوبی می داند که برای قرار دادن گلدان ها به آن فضا نیاز است. اگر چنین کابینت شیکی دارید، می توانید با خیال راحت گلدان های خود را در آن قرار دهید و به راحتی آنها را بیرون آورده و هر بار از آنها استفاده کنید. اگر این کشو و کابینت نزدیک گاز قرار می گرفت عالی می شد.

ایده چیدمان گلدان در کمد.

از سازمان دهنده های قابلمه ای استفاده کنید که عالی به نظر می رسند

علاوه بر چیدمان معمول داخل کشو کمد، می توانید از مرتب کننده های مخصوص گلدان نیز استفاده کنید. در اینجا، تعدادی سازمان دهنده را در کشو قرار می دهید و سپس آنها را به تمیزترین حالت ممکن مانند ظرفی در سینک قرار می دهید.

گلدان در تو، در گلدان های پشت سر هم!

روش دیگر برای چیدمان گلدان ها استفاده از دو قسمت است. خب، بسیاری از آشپزخانه ها هستند که فضای زیادی برای یک کشو بزرگ ندارند، بنابراین می توانید گلدان ها را از بزرگ به کوچک در داخل دیگری بچینید و سپس درهای آنها را یکی پس از دیگری در سازماندهی قرار دهید. اگرچه این روش دشوارتر از دو روش قبلی به نظر می رسد، اما وقتی فضای آشپزخانه بسیار کوچک است راه حل چیست؟

ایده چیدمان گلدان در کمد.

از قفسه ها و گلدان های آویز و درب آنها غافل نشوید.

البته راه حل دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از فضاهای خالی زیر قفسه هاست. یا اگر خانه شما فضایی مانند انبار دارد، می توانید به راحتی با نصب چوب لباسی های مناسب کشوها و درها را آویزان کنید. همچنین می توانید از قفسه ها برای قرار دادن قابلمه ها و تابه ها در بالا به صورت مناسب و منظم استفاده کنید. استفاده بهینه از فضاها به گونه ای که بدانیم چه چیزی، کجا و چگونه قرار دهیم، می تواند مشکل ما را حل کند و حتی زیبایی مناسبی به محیط آشپزخانه ببخشد.

ایده چیدمان گلدان در کمد.

برای مبلمان گوشه ای از گوشه لمان و مجیک کرنر استفاده کنید.

قفسه های گوشه ای قفسه هایی هستند که باید داخل کابینت گوشه ای نصب شوند و می توان آنها را به طور کامل از کابینت جدا کرد تا ظروف روی آنها قرار گیرد. این کفپوش ها دسترسی آسانی را برای وسایل داخل کابینت گوشه ایجاد می کند و جابجایی گلدان ها کار بسیار آسانی برای خانم های خانه دار خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر Leman Corner را دوست ندارید، می توانید از ایده Magic Corners استفاده کنید. قفسه های گوشه ای قفسه هایی هستند که در داخل مبلمان گوشه ای نصب می شوند و برای قرار دادن ظروف روی آن ها به طور کامل از مبلمان جدا می شوند. این کفپوش ها دسترسی آسانی را برای وسایل داخل کابینت گوشه ایجاد می کنند و جابجایی گلدان ها برای شما کار بسیار آسانی می شود.

ایده چیدمان گلدان در کمد. Lehman Corner
ایده چیدمان گلدان در کمد. گوشه جادویی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.