افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

ایده شیک ترین تیپ هایلی بیبر در دنیای مد / همسر جاستین اینگونه لباس می پوشد

  • کد خبر : 276631
ایده شیک ترین تیپ هایلی بیبر در دنیای مد / همسر جاستین اینگونه لباس می پوشد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیا در ترند زیبایی در حال پیشرفت است و هیلی یکی از مدل هایی است که با جوانان در حال پیشرفت بوده و از ذوق و ذات خود برای همراهی با موج مد استفاده می کند. هایلی بیبر همسر خواننده محبوب جاستین بیبر و همچنین […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیا در ترند زیبایی در حال پیشرفت است و هیلی یکی از مدل هایی است که با جوانان در حال پیشرفت بوده و از ذوق و ذات خود برای همراهی با موج مد استفاده می کند. هایلی بیبر همسر خواننده محبوب جاستین بیبر و همچنین بنیانگذار برند رود و مدل معروفی است که به خاطر چتری هایش معروف است. این مدل استایل چندان پیچیده ای ندارد اما در عین حال یکی از خوش تیپ ترین های دنیای مد است.

مانند یک پسر ساده، با شلوار جین راحت، ژاکت های بزرگ، کفش های کتانی مد روز و عینک های دهه 90، مانند ستاره ای مانند هایلی بیبر، لباس بپوشید. شما می توانید کمد خود را جستجو کنید و لباس هایی برای هر مناسبتی پیدا کنید. زیر نور خورشید ظاهر جدیدی پیدا کنید یا می توانید ادامه دهید. من و هایلی بیبر ایده های زیادی برای استایل داریم، من دومی را انتخاب می کنم.

dae24efc133cb87e4f15e8e1ccff47dc

در این مقاله به برخی از سبک های بیرونی بنیانگذار برند محبوب مراقبت از پوست Rhode می پردازیم تا برای ظاهر روزانه و بهاری خود ایده بگیرید. شما می توانید این مدل ها را از برندهای رایج با رنگ های مشابه ترکیب کنید و در عین حال می توانید از شیک ترین ها در عین حال شیک تر باشید و همه را شگفت زده کنید زیرا استایل هایلی یکی از محبوب ترین و راحت ترین ها در جهان است. جهان و به همین دلیل شما را برای ایده گرفتن از این ملکه دنیای مد همراهی می کنیم.

اولین استایلی که از هیلی به شما ارائه می کنیم، استایل بهاره با مانتو و شلوار طوسی کوتاه یا بلند، ست با کلاه و کفش کتانی آبی و کیف سفید است. می توانید به راحتی همه این لباس ها را از برندهای ایرانی خریداری کنید و داخلی تهیه کنید. از سبک مدرن و مقرون به صرفه خود لذت ببرید و دیگران را شگفت زده کنید. همچنین می توانید از یک جفت عینک و گوشواره برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید.

2c0f310a32d7df97226bd284ee266f51

تی

دومین استایلی که با هم از این مدل می بینیم، استایلی با مانتو سبز بهاره با شلوارهای بسیار شیک که در جلو باز است، صندل با سگک بزرگ که یکی از معروف ترین ترندهای امسال است، همراه با یک کیف شانه مشکی و یک جفت عینک آفتابی و گوشواره به عنوان اکسسوری. تمامی این اقلام را می توانید بسته به رنگ و مدل در برندهای مقرون به صرفه تری تهیه کنید. در این مدل می توانید موهای خود را بالا بیاورید یا باز بگذارید.

86f863deddba502cfbde12f5d6d3df00

اف

در اینجا سبک است بهار دیگری از این مدل معروف را خواهیم دید و ترکیبی زیبا از رنگ کرم و آبی را در این سبک به شما تقدیم خواهیم کرد. برای داشتن این استایل چشم نواز می توانید بین مانتو چهارخانه کرم و قهوه ای، شلواری که چاک نسکافه دارد را انتخاب کنید. رنگی کیف آبی با کفش های آبی یکی از شیک ترین های فصل بهار باشد زیرا با این استایل شما بهاری و در عین حال شیک هستید.

14a9061faf9e53037b4c80abee6582c0

9



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.