افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ایجاد 500 سامانه ثبت تخلف میانگین سرعت در بزرگراه های تهران تا پایان سال 1392.

  • کد خبر : 302146
ایجاد 500 سامانه ثبت تخلف میانگین سرعت در بزرگراه های تهران تا پایان سال 1392.

به گزارش بازار، حمید برادران با اشاره به اینکه اغلب احتمال خرابی در سیستم های تجهیزات الکترونیکی وجود دارد، گفت: دوربین های نظارت تصویری به دلایل مختلف از جمله ایجاد مشکل در کابل شبکه یا دستگاه، برق، حفاری های غیراصولی و بدون برنامه ریزی. توسط بخش های مختلف ممکن است مختل شود. و می افزاید: […]

به گزارش بازار، حمید برادران با اشاره به اینکه اغلب احتمال خرابی در سیستم های تجهیزات الکترونیکی وجود دارد، گفت: دوربین های نظارت تصویری به دلایل مختلف از جمله ایجاد مشکل در کابل شبکه یا دستگاه، برق، حفاری های غیراصولی و بدون برنامه ریزی. توسط بخش های مختلف ممکن است مختل شود.

و می افزاید: خرابی های روزانه بین 7 تا 10 درصد است و به طور معمول 80 درصد خرابی ها در همان روز برطرف می شود.

برادران در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ ایراد دائمی در دوربین های نظارت تصویری نداریم، گفت: ایراداتی که وجود دارد نیز به صورت روزانه و هفتگی بررسی و رفع می شود.

رئیس شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه از سال 1389 شرکت کنترل ترافیک نصب دوربین های ثبت تخلف را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در این سال ها بیشتر بودجه هایی که تعیین شده بود به سازمان راهداری واگذار شده است. پوشش حداکثری شهر تهران. بنابراین با توجه به اینکه سیستم ها در حال حاضر بیش از 10 سال عمر دارند و عمر مفید آنها کاهش یافته است. در این دوره انتقال با خرابی تجهیزات سامانه ثبت تخلفات مواجه بودیم.

وی افزود: در برنامه کوتاه مدت پیش بینی شده تا پایان سال 1403 بیش از 500 سامانه ثبت تخلف سرعت متوسط ​​به شبکه راه ها متصل و پیکربندی می شود تا تقریباً تمامی معابر تهران به صورت لحظه ای تحت پوشش قرار گیرند. و سیستم های کنترل سرعت متوسط.

رئیس شرکت کنترل ترافیک تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 35 درصد از خرابی ها در دوربین های کنترل سرعت رخ می دهد، خاطرنشان کرد: همکاران در تلاش هستند تا حد امکان این تجهیزات را مجددا فعال کنند. اما گاهی اوقات بازیابی آنها به پول بیشتری نسبت به خرید دوربین نیاز دارد زیرا فناوری پایین تر است.

وی تاکید کرد: سیستم قدیم فقط خودروی متخلف را ثبت می کرد; اما اکنون می توانیم ترافیک همه خودروها را با دوربین های جدید ثبت کنیم. به همین دلیل به نظر می رسد دیگر نیازی به سرویس دوربین های قدیمی نیست و باید آنها را با تجهیزات جدید تعویض کنیم.

به گزارش سایت شهر، برادران با اشاره به اینکه بیش از 3500 سامانه دیگر برای توسعه دوربین در سطح شهر تهران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این دوربین ها برای تمامی سامانه ها از جمله دوربین های نظارت تصویری، کنترل خطوط ویژه و خطوط اضطراری است. منطقه کنترل آلودگی هوا، منطقه ممنوعه ورود کامیون ها، خطوط ویژه اتوبوس، خطوط اضطراری داخل تونل و غیره، پیش بینی می شود این 3500 دوربین در برنامه 4 ساله به همراه 500 سیستم رکورد میانگین اضافه شود. نقض سرعت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.