افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
2

ایجاد ۶۲۶۲ اشتراک جدید گاز طبیعی در قزوین

  • کد خبر : 111798
ایجاد ۶۲۶۲ اشتراک جدید گاز طبیعی در قزوین

علی حجتی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند اجرای شبکه گاز و خط لوله گذاری استان قزوین در شش ماهه اول سال 1402 گفت: در مدت مذکور حدود 265 کیلومتر شبکه و خط لوله گاز در استان قزوین انجام شد. در استان قزوین به ویژه در مناطق روستایی، دورافتاده ترین و […]

علی حجتی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند اجرای شبکه گاز و خط لوله گذاری استان قزوین در شش ماهه اول سال 1402 گفت: در مدت مذکور حدود 265 کیلومتر شبکه و خط لوله گاز در استان قزوین انجام شد. در استان قزوین به ویژه در مناطق روستایی، دورافتاده ترین و محروم ترین را داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 2.3 برابر رشد داشته است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته حدود 114 کیلومتر شبکه گاز در استان قزوین نصب شد و به همین دلیل شبکه گاز استان قزوین 151 کیلومتر رشد کرد.

حجتی پور با بیان اینکه 88 درصد از شبکه گاز استان قزوین در سال جاری با لوله پلی اتیلن ساخته شده است، گفت: در این میان 12 درصد از شبکه گاز با لوله های فولادی با حفاظت کاتدی با برق 1.5 ولت ساخته شده است. برای جلوگیری از تجزیه

وی ادامه داد: از حدود 2400 انشعاب گاز تخصیص یافته در استان قزوین طی شش ماهه نخست امسال، 72 درصد در روستاها و 28 درصد در شهرهای قزوین نصب شده است و در حوزه تولید نیز 81 انشعاب فعال است. واحدهای تولیدی صنعت و کشاورزی (صنایع تبدیلی، تکمیلی و تبدیلی) نیز منشعب شده اند.

حجتی پور یادآور شد: همچنین در نیمه نخست امسال 6 هزار و 262 مشترک جدید گاز در استان قزوین داشتیم که برخی از آنها با نصب انشعاب و کنتور و برخی دیگر با تفکیک کنتور و مواردی مشابه فهرست گاز طبیعی. مشترکین در استان قزوین اضافه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.