افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در تبریز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 397646
ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در تبریز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر شهرام شفیعی در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی تبریز اظهار داشت: عملکرد استان آذربایجان شرقی در حوزه کشاورزی باید به عنوان الگو برای سایر استان ها مورد استفاده قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه استاندار از سازمان جهاد کشاورزی استان نیز توقع بالایی دارد، گفت: همه مدیران و کارکنان باید […]

به گزارش خبرنگار مهر شهرام شفیعی در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی تبریز اظهار داشت: عملکرد استان آذربایجان شرقی در حوزه کشاورزی باید به عنوان الگو برای سایر استان ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استاندار از سازمان جهاد کشاورزی استان نیز توقع بالایی دارد، گفت: همه مدیران و کارکنان باید به تکریم ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

شفیعی تقویت بخش خصوصی را نیز مهم دانست و افزود: اتاق اصناف کشاورزی، نظام مهندسی و شرکت های تعاونی باید به عنوان حلقه واسطه ایفای نقش کنند و در حوزه آموزش و انتقال دانش نیز فعالیت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز بر لزوم بازنگری و تغییر ساختار شرکت های تعاونی و تسریع در برنامه ریزی برای آنها تاکید کرد.

وی به کشت قراردادی اشاره کرد و گفت: این کشت باید مورد توجه جدی قرار گیرد. علاوه بر این تلاش می شود در قراردادهای سال گذشته مشکلات بیمه ای کشاورزان برطرف شود.

شفیعی تاکید کرد: حمل و نقل کودهای خریداری شده باید سریعتر انجام شود و تاخیر در این بخش قابل قبول نیست.

وی به موضوع کنترل داروخانه های گیاهی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد این داروخانه ها در شهر تبریز قرار دارد و بازدید دوره ای از آنها ضروری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم توجه به مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در طرح های گلخانه ای تاکید کرد و همچنین بر جدیت در حوزه امور ارضی و اجرای مصوبات تغییر غیرمجاز تاکید کرد. استفاده می کند. .

شفیعی همچنین خواستار تهیه فلوچارت برای منطقی سازی مراحل کار در حوزه آب و خاک شد و گفت: برای هر مرحله باید برنامه زمان بندی دقیقی تعریف شود.

وی افزود: صدور مجوز صنایع تبدیلی باید به تدریج به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود. همچنین در حوزه مجوزهای صادره از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز باید فلوچارت با زمانبندی مشخص تهیه شود تا مراجعین از روند کار مطلع شوند.

شفیعی در پایان بر لزوم ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در تبریز تاکید کرد و گفت: این طرح باید با کار کارشناسی دقیق در مرکز استان اجرا شود چرا که یک نیاز ضروری در استان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.