افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

ایجاد شعب ویژه رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی مازندران – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 170150
ایجاد شعب ویژه رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی مازندران – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان صبح پنجشنبه که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد، بر لزوم اجرای دقیق مصوبات این جلسه تاکید شد. با سرعت و قاطعیت مدیران بانک ها، مدیران اجرایی و روسای بخش ها انجام می شود. رئیس کل دادگستری […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان صبح پنجشنبه که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد، بر لزوم اجرای دقیق مصوبات این جلسه تاکید شد. با سرعت و قاطعیت مدیران بانک ها، مدیران اجرایی و روسای بخش ها انجام می شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان بنگاه های صنعتی در راستای تلاش در جبهه تولید ملی گفت: که در انشاالله صنعتگران استان همچون گذشته با قدرت و اقتدار ضمن ارتقای کیفیت تولیدات خود با علم و اراده به جهت گیری تولید و صنعت توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری افزود: با توجه به وجود بخش های ویژه در محاکم قضایی استان برای رسیدگی به پرونده های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی، به پرونده های این حوزه با سرعت و دقت رسیدگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت های تولیدی باید مشکلات خود را از طریق دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رئیس دیوان عالی کشور ساری و سایر مراجع قضایی به اطلاع آنها برسانند تا مسائل قانونی می تواند باشد. در حالی که تحقیقات در ستاد در حال انجام است حل شود.

دادستان مرکز و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، مدیرکل دادگاه های عمومی و انقلاب ساری، مدیرکل بازرسی مازندران، رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری قدرت مازندران، در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان ساری حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.