افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

ایجاد زیرساخت های پردازشی لازم برای کارهای سنگین گرافیکی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 141236
ایجاد زیرساخت های پردازشی لازم برای کارهای سنگین گرافیکی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (پنجشنبه) در مجتمع دوکوهه حضور یافت و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) را همراهی می کرد. پاسداران تهران بزرگ از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از پایتخت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (پنجشنبه) در مجتمع دوکوهه حضور یافت و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) را همراهی می کرد. پاسداران تهران بزرگ از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از پایتخت بازدید کردند.

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت های خوبی برای تربیت دانش آموزان در مناطق مختلف تهران در بسیج ایجاد شده است تا بتوانند در تولید محتوای باکیفیت نقش آفرینی کنند و به جای اینکه صرفا مصرف کننده محتوای تولید شده در فضای مجازی باشند. در این فضا تولیدکننده شوند.

زارع پور با بیان اینکه در این رویداد آثار خوبی به نمایش گذاشته شد که نوید ایجاد موج و پیشبرد تولید محتوای فاخر مطابق با ارزش های ایرانی اسلامی و مرتبط با فرهنگ خودمان را در فضای مجازی می داد، تصریح کرد: وظیفه ما هدف اصلی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد زیرساخت های ارتباطی با سرعت و کیفیت بالا است تا این عزیزان بتوانند محصولات خود را منتشر کنند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در آینده زیرساخت های پردازشی لازم را برای کارهای سنگین گرافیکی که نیاز اصلی این قشر در کشور محسوب می شود فراهم کنیم تا فعالان این حوزه بتوانند با استفاده از قابلیت های ایجاد شده توسط این زیرساخت ها و با استفاده از هوش مصنوعی.

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی های ویژه موبایل برگزار شد.

پیش از آن 16 رویداد منطقه ای دیگر برگزار شد که بهترین آنها با حضور 74 تیم در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در پایتخت قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.