افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

ایالت جکسون ویدئویی از سندرز منتشر کرد که به بازیکنان می گوید در حال ترک است

  • کد خبر : 2424
ایالت جکسون ویدئویی از سندرز منتشر کرد که به بازیکنان می گوید در حال ترک است

سندرز شنبه شب کار مربیگری در کلرادو را پذیرفت. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. پس از یک دوره بسیار موفق 27–5 طی سه فصل در جکسون استیت، دیون سندرز، مربی ببرها، شغل خالی مربیگری در کلرادو را پذیرفت. مدرسه اعلام کرد شنبه شب پس از شکست 43-24 جکسون ایالت […]



سندرز شنبه شب کار مربیگری در کلرادو را پذیرفت.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

پس از یک دوره بسیار موفق 27–5 طی سه فصل در جکسون استیت، دیون سندرز، مربی ببرها، شغل خالی مربیگری در کلرادو را پذیرفت. مدرسه اعلام کرد شنبه شب

پس از شکست 43-24 جکسون ایالت ساترن در بازی عنوان SWAC در روز شنبه برای پایان دادن به یک فصل عالی 12-0، سندرز یک جلسه تیم را در محوطه دانشگاه برگزار کرد تا تصمیم خود را برای عزیمت به کلرادو اعلام کند.

سندرز شروع کرد: “زمان خوب برای شن و ماسه نیتی”. من می دانم که همه شما شایعات و همه چیزهایی را که در مورد محل اختفای من و کاری که قرار است انجام دهم شنیده اید. دوست دارم همه شما آن را از من بشنوید و نه از شخص دیگری.

“در مربیگری، شما یا ارتقا پیدا می کنید یا پایان می گیرید. … من انتخاب کردم که سال آینده کار را در جای دیگری بپذیرم. کاری را که شروع کرده بودیم تمام می کنم. ما مسلط خواهیم شد من تا آن پایان و آن نتیجه اینجا خواهم بود و بعد از آن نتیجه، به جلو می روم.»

بر اساس گزارشی از پیت تامل از ESPN، سندرز “هنوز قرار است” به عنوان مربی در جشن بول در 17 دسامبر در آتلانتا مقابل NC Central باشد.

سندرز وظیفه بازسازی کامل بولدر را بر عهده خواهد داشت، زیرا او کارل دورل مربی سابق را برعهده می گیرد که در اکتبر پس از دو فصل و نیم در مدرسه برکنار شد. دورل در کلرادو در مجموع 8–15 بود و بافز در این فصل 1–11 با رکورد 1–8 در Pac-12 به پایان رسید.

  • CFB بیشتر: آخرین چشم انداز CFP: با از دست دادن OT TCU، چه کسی وارد می شود؟
  • RB Vaughn ایالت کانزاس مچ پا را در بازی Touchdown در مقابل TCU شکست (ویدئو)
  • منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون سندرز





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.