افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ایالات متحده حمله تروریستی آنکارا را به شدت محکوم کرد

  • کد خبر : 407551
ایالات متحده حمله تروریستی آنکارا را به شدت محکوم کرد

آفتاب نیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز چهارشنبه به وقت محلی گفت: “ایالات متحده به عنوان یک متحد در کنار ترکیه می ایستد و حمله تروریستی امروز را به شدت محکوم می کند. عمیق ترین تسلیت من به قربانیان و خانواده های آنها.” کاخ سفید همچنین اعلام کرد […]

آفتاب نیوز:

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز چهارشنبه به وقت محلی گفت: “ایالات متحده به عنوان یک متحد در کنار ترکیه می ایستد و حمله تروریستی امروز را به شدت محکوم می کند. عمیق ترین تسلیت من به قربانیان و خانواده های آنها.”

کاخ سفید همچنین اعلام کرد که حمله به مقر صنایع هوافضای ترکیه در آنکارا را به شدت محکوم می کند.

وزارت کشور ترکیه از حمله تروریستی به شرکت صنایع هوافضای این کشور در آنکارا خبر داد. حمله ای که سه کشته و 14 زخمی برجای گذاشت و هر دو مهاجم پس از درگیری با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شدند.

به گزارش شبکه عربی اسکای نیوز، رسانه های ترکیه اعلام کردند: انفجاری رخ داده که احتمالاً ناشی از انفجار خودروی بمب گذاری شده است و صدای تیراندازی نیز در مقر شرکت صنایع هوافضای ترکیه در آنکارا شنیده شده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حمله تروریستی به مقر صنایع هوافضای توش در آنکارا را محکوم کرد و گفت: این حمله شیطانی است که بقای کشور و آرامش آن و همچنین دفاع ما را از بین می برد. طرح هایی که یک نماد هستند.” هدف آن استقلال کامل ترکیه است. ما قاطعانه به مبارزه خود علیه انواع تهدیدات تروریستی و حامیان آنها ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: ملت ما باید بداند که دست های شیطانی که به ترکیه می رسد قطع خواهد شد و هیچ سازمان یا نهاد تروریستی که امنیت ما را هدف قرار دهد هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.