افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

اگر «گشت ارشاد» برگشت، به مردم بگویید!

  • کد خبر : 28676
اگر «گشت ارشاد» برگشت، به مردم بگویید!

در شرایطی که به سالگرد آغاز حوادث تلخ سال گذشته نزدیک می‌شویم و بسیاری تلاش می‌کنند در اولین سالگرد این حادثه تنش‌های جدید را دوباره شعله‌ور کنند، بادمن بار دیگر فیلم‌هایی را منتشر کرد که نگرانی‌هایی را درباره بروز تنش‌های جدید ایجاد کرد. ! انتشار ویدئویی که در آن سازندگان ناشناس به دختران و زنان […]

در شرایطی که به سالگرد آغاز حوادث تلخ سال گذشته نزدیک می‌شویم و بسیاری تلاش می‌کنند در اولین سالگرد این حادثه تنش‌های جدید را دوباره شعله‌ور کنند، بادمن بار دیگر فیلم‌هایی را منتشر کرد که نگرانی‌هایی را درباره بروز تنش‌های جدید ایجاد کرد. ! انتشار ویدئویی که در آن سازندگان ناشناس به دختران و زنان بی حجاب به دلیل محتوای وحشتناک و صداهای ترسناک آن هشدار می‌دهند، این گمانه‌زنی را افزایش داده است که ممکن است ارشاد دوباره به خیابان‌ها برگردد، که احتمال دارد.

نویسنده – رضا امیری در شرایطی که به سالگرد آغاز حوادث تلخ سال گذشته نزدیک می‌شویم و بسیاری تلاش می‌کنند در اولین سالگرد این حادثه تنش‌های جدید را دوباره شعله‌ور کنند، بادمن بار دیگر فیلم‌هایی را منتشر کرد که نگرانی‌هایی را درباره بروز تنش‌های جدید ایجاد کرد. !

انتشار ویدئویی که در آن سازندگان ناشناس به دختران و زنان بی حجاب به دلیل محتوای وحشتناک و صداهای ترسناک آن هشدار می‌دهند، این گمانه‌زنی را افزایش داده است که ممکن است ارشاد دوباره به خیابان‌ها برگردد، که احتمال دارد.

انتشار ویدئویی از فعالیت ماموران در هشدار به زنان و دختران بی حجاب موجی از اظهارنظرهای کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. در این ویدئو که با نام “بلوار اندرزگو” منتشر شده است، سازندگان به مخاطبان پیشنهاد می کنند که نیروهای پلیس ناشناس به افراد بی حجاب بدون مشخص کردن نهادی که به آن تعلق دارند هشدار دهند. نوع ویدئو از ترکیب تصاویر، موسیقی و اضافات گرافیکی مانند شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی برخی افراد به مراجع قضایی، فضای رعب و وحشت را برای مخاطب ایجاد می کند.

تاکنون نهادهای مرتبط با حجاب نسبت به محتوای این فیلم‌ها واکنشی نشان نداده‌اند و در زمان نگارش این گزارش محتوای این فیلم‌ها را با سکوت تکذیب کرده‌اند، اما افکار عمومی از این نهادها به‌ویژه فرجا انتظار دارند که شما مأموریت رسمی داشته باشید. در صورت عدم وجود تذکر و برخورد با بی حجابی ها شفاف سازی کنید و اگر ماموریت شما رسمی است باید مستندات و پشتوانه قانونی اقدامات شما را اعلام کنند.

متأسفانه در هفته ها و ماه های اخیر رفتارهای غیرقانونی، غیرقانونی و خودسرانه برخی افراد که فیلم های آنها در فضای مجازی منتشر شده است، بار دیگر جامعه را ملتهب کرده و آبروی نظام و کشور را به خطر انداخته است. که چنین مسئولیتی را بر عهده گرفته اند و به صراحت به مردم می گویند گشت ارشاد برگشته است، چنین رفتارهایی از سوی کسانی انجام می شود که معلوم نیست از چه سازمانی دستور می گیرند، سازماندهی شده اند یا خودسرانه چنین اقداماتی را انجام می دهند. ، جز اینکه بتوانید جامعه را ملتهب کنید و رفتار سلیقه ای را اعمال کنید، هیچ فایده ای نخواهد داشت!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.