افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

اگر نمی دانید چه رنگ عینکی به شما می آید، به رنگ چشمان خود توجه کنید. راهنمای کامل برای انتخاب لنزهای تماسی رنگی

  • کد خبر : 21591
اگر نمی دانید چه رنگ عینکی به شما می آید، به رنگ چشمان خود توجه کنید.  راهنمای کامل برای انتخاب لنزهای تماسی رنگی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز لنزهای رنگی روشی جالب برای تغییر ظاهر و رنگ چشمان شما هستند که می توانند رنگ های متفاوتی به چشمان شما ببخشند و ظاهری به زیبایی اقیانوس اطلس ایجاد کنند. البته بد نیست بدانید که بسیاری از افراد برای اصلاح دید خود از عینک استفاده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز لنزهای رنگی روشی جالب برای تغییر ظاهر و رنگ چشمان شما هستند که می توانند رنگ های متفاوتی به چشمان شما ببخشند و ظاهری به زیبایی اقیانوس اطلس ایجاد کنند. البته بد نیست بدانید که بسیاری از افراد برای اصلاح دید خود از عینک استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از لنزهای رنگی برای تغییر ظاهر خود و برای اهداف زیبایی استفاده می کنند. تمامی لنزهای تماسی، از جمله لنزهای رنگی، چه برای اصلاح بینایی و چه برای مصارف زیبایی، باید با نسخه از چشم پزشک و از منابع معتبر خریداری شوند. زیرا اگر این لنزها بدون نسخه و در مکان های مطمئن خریداری نشوند آسیب های جبران ناپذیری به چشم وارد می کنند. حال اگر شما هم می خواهید چشمانی زیبا و متفاوت داشته باشید اما نمی دانید چه نوع رنگ عدسی برای شما مناسب است، پیشنهاد می کنیم رنگ لنز خود را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. زیرا ممکن است هر رنگ لنز با نوع چهره و رنگ پوست شما سازگاری نداشته باشد و با انتخاب لنز نامناسب، نه تنها زیباتر به نظر نرسید بلکه خود را با چهره ای نامتناسب خواهید دید.

پس فراموش نکنید که با آرایش نمی توانید همه چیز را تغییر دهید و اینجاست که لنزهای رنگی به شما کمک می کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع لنزهای رنگی آشنا شوید.

لنز رنگی

انواع لنزهای رنگی; عاقلانه انتخاب کنید

لنزهای تماسی رنگی در اطراف قسمت رنگی چشم یعنی عنبیه طراحی شده اند تا ظاهری طبیعی به چشمان شما ببخشند. این منطقه از اشکال و خطوط رنگارنگ تشکیل شده است. بنابراین، هرچه طراحی لنز به این اشکال نزدیکتر باشد، طبیعی تر به نظر می رسد. جالب است بدانید که این مدل های لنز به سه دسته لنزهای فوق العاده، لنز شفاف و لنز مات تقسیم می شوند. برای اطلاعات بیشتر خوب است بدانید که لنز پدیدارشناسی معمولاً به رنگ سبز روشن یا آبی است و برای مصارف پزشکی طراحی شده است. اما در عوض، لنزهای شفاف و مات رنگارنگ تر هستند و روی رنگ چشم شما تاثیر می گذارند.

لنز رنگی

لنز رنگی

افرادی که چشمان روشن دارند باید این رنگ لنز را انتخاب کنند

اگر دوست دارید ظاهری طبیعی داشته باشید، لنزهای رنگ روشن را پیشنهاد می کنیم. همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، این لنز عنبیه را بهتر مشخص می کند. رنگ طبیعی چشم‌های شما باعث می‌شود پررنگ‌تر به نظر برسند. اما اگر می خواهید رنگ دیگری را تجربه کنید و همچنان طبیعی به نظر برسید، می توانید رنگ های روشن دیگری را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ چشم شما آبی است، لنزهای خاکستری یا سبز را امتحان کنید، یا اگر می خواهید بسیار متفاوت باشید، از لنزهایی با رنگ گرم مانند قهوه ای روشن استفاده کنید.

لنز رنگی

لنز رنگی

افرادی که چشم های تیره دارند باید این رنگ لنز را انتخاب کنند

حال اگر مانند اکثر زنان آسیایی چشم‌های تیره دارید، لنزهای تماسی رنگی مات بهترین گزینه برای شما هستند. برای اینکه کمی اوضاع را تغییر دهید و در عین حال طبیعی به نظر برسید، از لنزهای قهوه ای عسلی یا فندقی روشن استفاده کنید. البته اگر می خواهید تغییر شدیدی در چهره خود ایجاد کنید، از لنزهای تماسی رنگی مات با رنگ های روشن استفاده کنید. مانند: آبی، سبز یا بنفش. البته فراموش نکنید که اگر پوست تیره ای دارید، انتخاب لنزهایی با رنگ روشن تر، چهره شما را جذاب تر می کند، پس قبل از انتخاب به رنگ پوست خود توجه کنید.

لنز رنگی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.