افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

اگر نمی دانید تابستان امسال چه رنگی کت بپوشید، نگران نباشید. معرفی ترند سه رنگ 1402

  • کد خبر : 21171
اگر نمی دانید تابستان امسال چه رنگی کت بپوشید، نگران نباشید.  معرفی ترند سه رنگ 1402

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید رنگ مانتو ارتباط مستقیمی با فصل و استایل شما دارد. برای مثال اینکه در چه فصلی هستید یا برای رفتن به کجا آماده می شوید، همگی در انتخاب رنگ مانتو تاثیر دارند. از آنجایی که تابستان فصل رنگ هاست، شاید انتخاب رنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید رنگ مانتو ارتباط مستقیمی با فصل و استایل شما دارد. برای مثال اینکه در چه فصلی هستید یا برای رفتن به کجا آماده می شوید، همگی در انتخاب رنگ مانتو تاثیر دارند. از آنجایی که تابستان فصل رنگ هاست، شاید انتخاب رنگ مانتو در این فصل نسبت به فصل های دیگر کمی سخت تر باشد. همه دوست دارند در تابستان رنگ های روشن بپوشند. اما فراموش نکنید که استفاده از رنگ های مختلف بسیار شاد و مفرح است و انرژی خوبی به شما می دهد. البته یکی دیگر از دلایل پوشیدن رنگ های روشن این است که این رنگ ها گرمای کمتری را جذب می کنند. پوشیدن رنگ های تیره در این فصل توصیه نمی شود زیرا این رنگ ها گرمای تابستان را برای شما دو چندان می کند. مانتو به عنوان اصلی ترین پوشش خانم ها بیشترین تاثیر را در احساس گرما و سرما و ظاهر استایل آنها دارد. حال اگر می خواهید بدانید چه مدل مانتو تابستانی برای سال ۱۴۰۲ مناسب است، باید بگوییم که برای امسال بهتر است مانتو سرخابی، آبی زغالی یا سبز بپوشید.

رنگ هایی که در بالا به آنها اشاره شد رنگ هایی هستند که در تمامی کالکشن های سال جدید وجود داشتند به همین دلیل می توان آنها را رنگ های ترند سال نامید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مانتوهای شیک و جذاب تابستانی را در اختیار شما قرار دهیم.

مانتو تابستانی

شنل سرخابی بپوشید؛ یک لباس گل بهاری.

رنگ سرخابی یکی از رنگ هایی است که در سال های اخیر برای تابستان و مانتو بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. دنیای مد پذیرفته است که رنگ ها هیچ ارتباطی با جنسیت ندارند. بنابراین بهتر است همه ما از برچسب زدن به رنگ هایی مانند صورتی یا سرخابی خودداری کنیم. صورتی روشن یک رنگ زیبا برای تابستان و بدون جنسیت است. برای مثال می توانید یک تاپ، پیراهن، شلوار، مانتو و هر قسمتی از استایل خود را در این رنگ انتخاب کنید و مطمئن باشید که خوش سلیقه شما را نشان می دهد. یکی از جذابیت های رنگ سرخابی هماهنگی آن با طیف های مختلف رنگ پوست است.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

کت آبی بنزینی بپوشید؛ به زندگیت زندگی بده

اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین سایه های آبی را مثال بزنیم، به جرات می توان گفت که آبی بنزینی یکی از آنهاست. بنابراین، اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و زیبا بگذرانید، باید به فکر خرید یک پالتو آبی بنزینی باشید. آبی بنزینی کمی در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد، بنابراین تقریباً با هر رنگی سازگار است. یکی از پیشنهادات این است که از رنگ های طیف دیگری از بلوز در کنار آن استفاده کنید. البته اگر به تیپ تک رنگ علاقه ندارید، می توانید از رنگ های بنفش، زرد یا سبز برای هماهنگی با کت خود استفاده کنید.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

کت سبز را برای تابستان امسال فراموش نکنید

برای لباس های تابستانی، سبز می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد، زیرا ترکیب بسیار زیبایی را با رنگ های سفید، خاکی، سرخابی یا حتی آبی بنزینی ایجاد می کند. آرام و شیطنت تناقض جالبی است، جالب است بدانید که رنگ سبز دقیقاً همین ویژگی را دارد. این رنگ بسیار ملایم است، اما آنقدر در بافت هایش جنب و جوش دارد که تماشای چنین ظاهری می تواند سرگرم کننده باشد. اگر بخواهیم به طور کلی نتیجه گیری کنیم باید بگوییم که این سه رنگ تابستانی که برای سال 1402 معرفی شدند با یکدیگر هماهنگ و قابل ترکیب هستند.

مانتو تابستانی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.