افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

اگر مسجد وظیفه تربیت نخبگان را بر عهده بگیرد می تواند اقدامات بهتری انجام دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 326850
اگر مسجد وظیفه تربیت نخبگان را بر عهده بگیرد می تواند اقدامات بهتری انجام دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، اولین نشست سراسری گروه های مردمی نخبگان پرورش دهنده با مشارکت بنیاد ملی نخبگان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج، مرکز هدایت و پشتیبانی مجموعه های علمی آموزشی نخبگان. پرورش دهنده شهید احمدی روشن امروز (چهارشنبه 3 مرداد) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینا با […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، اولین نشست سراسری گروه های مردمی نخبگان پرورش دهنده با مشارکت بنیاد ملی نخبگان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج، مرکز هدایت و پشتیبانی مجموعه های علمی آموزشی نخبگان. پرورش دهنده شهید احمدی روشن امروز (چهارشنبه 3 مرداد) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینا با حضور 110 گروه علمی و فرهنگی نخبه. پرورش دهنده انجام شد

در این دیدار حجت الاسلام خدایی ضمن تشکر از بنیاد ملی نخبگان برای شناسایی گروه های مردمی موثر در شکل گیری نخبگان گفت: کار نخبگان کار تشکل هاست، بله اینطور نیست، ادامه دارد. از گروه نخبگان” پرورش دهنده در درازمدت با چالش هایی روبرو می شوید.

ادامه: شناخت گروه های مردمی نخبه پرورش دهنده قدم بزرگ و مبارکی است و در آینده شبکه هایی که بتوانند از این مجموعه ها حمایت کنند در کنار خدمات بنیاد ملی نخبگان مهم است که باید برای شکوفایی این مجموعه ها پیگیری شود.

رئیس ستاد هماهنگی مساجد کشور با بیان اینکه در کارهای تشکیلاتی اگر بتوانیم از شبکه هایی که سال ها و حتی هزاران سال با تمدن بشری در نظام توحیدی همراه بوده است، کارمان پیش می رود، افزود: هویت ها مثل مسجد که یک شبکه یا بهتر بگوییم یک نهاد است و تصور می شود کار تشکیلاتی در دنیا می تواند ما را زودتر به مقصد برساند.

وی تصریح کرد: اگر مسجد متولی تربیت نخبگان جامعه و استعدادهای محل خود باشد می تواند گام های بهتر و محکم تری بردارد و در عین حال مشکلات امنیتی را که دارد در مسیر درست پیش ببرد چرا که مسجد هویت خاص خود را دارد، پیشخوان مسجد از نوع نخبگان است. هر نوع محصولی قابل تقدیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.