افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

اگر صهیونیست ها اقدام کنند، اقدامی بزرگتر از وعده صادق در انتظار رژیم صهیونیستی است.

  • کد خبر : 406346
اگر صهیونیست ها اقدام کنند، اقدامی بزرگتر از وعده صادق در انتظار رژیم صهیونیستی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه صهیونیست ها جنایات خود را در منطقه کوچک غزه آغاز کردند تا بزرگ دیده شوند، گفت: اگر صهیونیست ها اقدام دیگری علیه کشور ما انجام دهند، اقدامی بزرگتر از وعده صادق در انتظار آنهاست. . خبرگزاری میزان به گزارش دفاع پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل […]

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه صهیونیست ها جنایات خود را در منطقه کوچک غزه آغاز کردند تا بزرگ دیده شوند، گفت: اگر صهیونیست ها اقدام دیگری علیه کشور ما انجام دهند، اقدامی بزرگتر از وعده صادق در انتظار آنهاست. .

خبرگزاری میزان به گزارش دفاع پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سردار «عباس نیلفروشان» در خصوص احتمال حمله نظامی توسط ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بر سر ایران با اشاره به اینکه کشورهای منطقه اعلام کرده اند که اجازه استفاده از حریم هوایی کشورشان را می دهند و آن را به صهیونیست ها تحویل نمی دهند، تصریح کرد: به هر حال اقدام صهیونیست ها چندان زیاد نیست. مهم است. ; رهبران صهیونیست اشتباه کردند، جنایات خود را از یک منطقه کوچک شروع کردند تا بزرگ دیده شوند، اما در واقع به آنچه می خواستند نرسیدند.

سردار فدوی عملیات موعود صادق را پاسخی به شرارت های رژیم کودک کش دانست و افزود: اگر صهیونیست ها اقدام دیگری علیه کشور ما انجام دهند، اقدامی بزرگتر از وعده صادق در انتظار آنها خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد و در خصوص حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه و مناطق حاشیه ای تازه ایجاد شده، به اقدامات خباثت آمیز اماراتی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد. حمایت بی پروا کشورهای اروپایی از این تحرکات را بیان کرد و گفت: اروپایی ها در هر شرایطی نشان داده اند که نه اراده دارند و نه استقلال.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.