افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
5

اگر سر کار به خواب رفتیم چه کنیم؟ اگر سر میز بازی بی هوش شوید، خوب می شوید.

  • کد خبر : 110163
اگر سر کار به خواب رفتیم چه کنیم؟  اگر سر میز بازی بی هوش شوید، خوب می شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خواب مثل آب و غذاست! قطعا اگر به جسم و روح نرسد یا به اندازه کافی نرسد می تواند به شدت آزاردهنده باشد و زندگی ما را مختل کند. احساس خواب آلودگی در محیط کار که بیش از آن آزاردهنده است، زیرا باید تمرکز داشته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خواب مثل آب و غذاست! قطعا اگر به جسم و روح نرسد یا به اندازه کافی نرسد می تواند به شدت آزاردهنده باشد و زندگی ما را مختل کند. احساس خواب آلودگی در محیط کار که بیش از آن آزاردهنده است، زیرا باید تمرکز داشته باشید و در حالی که مغزتان پر از خواب است کار خود را به خوبی انجام دهید. این احساس برای افرادی که باید ساعت 7 صبح یا در شیفت شب در محل کار حضور داشته باشند و برای افرادی که باید بلافاصله بعد از ناهار در محل کار حاضر شوند بسیار دردناک است که به مرور زمان تحمل آن دشوارتر می شود.

خستگی و خواب آلودگی در طول روز غیر معمول نیست. اروپایی ها که در طول هفته بین هفت تا هشت ساعت در شب می خوابند، 45 درصد گزارش می دهند که سه بار در هفته احساس خستگی و خستگی می کنند! در میان کسانی که شش ساعت یا کمتر می خوابند، 54 درصد در 4 روز یا بیشتر در هفته احساس خستگی می کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و مورد آزار و اذیت قرار می گیرید، بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا مشکلتان حل شود.

آقا یا خانم عزیز بهتر است فعال باشید.

بهتر است از روی صندلی خود بلند شوید و چند قدمی در دفتر راه بروید تا خوابتان را از بین ببرید. کمی با همکارانتان گپ بزنید و در صورت وجود فضای باز به بیرون بروید. ممکن است در مورد دور شدن از ماشین خود احساس گناه کنید، اما در بازگشت کارآمدتر خواهید بود.

چهره به چهره ارتباط برقرار کنید

ما انسان هستیم و همه انسانها، چه برونگرا و چه درونگرا، مایل به روابط اجتماعی هستند و می توانند از یکدیگر انرژی بگیرند. حتی اگر درونگرا باشید، کمتر از برونگرا، دوست دارید روابط اجتماعی کوتاهی داشته باشید. بنابراین اگر خواب آلود هستید، مستقیماً با مردم صحبت کنید.

تحت عنوان

عرق نعناع می تواند هنگام خواب وجود داشته باشد

نعناع می تواند یک ماده غذایی موثر برای افزایش سطح انرژی شما باشد. یک بطری کوچک نعناع فلفلی را به دفتر خود ببرید و هر زمان که احساس خستگی کردید از آن استفاده کنید تا به سرعت انرژی خود را افزایش دهید.

غذای خوشمزه بخورید

گاهی اوقات گرسنه هستیم اما احساس خستگی می کنیم. به همین دلیل بهتر است از غذاهای سالم مانند تخم مرغ، آووکادو، غلات کامل و آجیل استفاده کنید تا هم خواب را بهبود ببخشید و هم کمی استراحت و انرژی داشته باشید. نوشیدن آب نیز تاثیر بسیار خوب و مفیدی دارد.

1682748046_S8uE9

صاف بنشینید تا خوابتان نبرد

نشستن صحیح روی صندلی می تواند یکی از عوامل افزایش سطح انرژی باشد. برخی افراد به خصوص کارمندان هستند که به درستی روی صندلی خود نمی نشینند و در نهایت بدنشان احساس خستگی می کند و در نهایت ذهنشان نیز خسته می شود.

آدامس بجوید و اصلا از آن غافل نشوید

یک مطالعه بریتانیایی نشان داد افرادی که به مدت 15 دقیقه آدامس می جوند نسبت به افرادی که آدامس نمی جوند هوشیارتر هستند. حرکت عضلات صورت باعث می شود خون بیشتر جریان یابد و در نتیجه کمتر احساس خواب آلودگی کنید.

573163




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.