افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

اگر سرما خورده اید این سوپ خوشمزه درد شما را دوا می کند!

  • کد خبر : 374737
اگر سرما خورده اید این سوپ خوشمزه درد شما را دوا می کند!

1456996 04 بیشتر 1403 06:36 “مایعات داغ، سوپ، شیر، آب میوه!” زمان شنیدن این جمله از زبان مبارک پزشکان عزیز فرا رسیده است! بهترین ها: “مایعات داغ، سوپ، شیر، آب میوه!” زمان شنیدن این جمله از زبان مبارک پزشکان عزیز فرا رسیده است! بعد از سرماخوردگی مرتب این کلمات را خواهید شنید! این واقعیت است. […]






1456996


04 بیشتر 1403 06:36

“مایعات داغ، سوپ، شیر، آب میوه!” زمان شنیدن این جمله از زبان مبارک پزشکان عزیز فرا رسیده است!


بهترین ها: “مایعات داغ، سوپ، شیر، آب میوه!” زمان شنیدن این جمله از زبان مبارک پزشکان عزیز فرا رسیده است! بعد از سرماخوردگی مرتب این کلمات را خواهید شنید! این واقعیت است. هیچ غذایی بهتر از مایعات گرم و سوپ داغ برای بهبود وضعیت سرماخوردگی با گلودرد وجود ندارد!

سرماخوردگی سوپ خاصی ندارد، یعنی اینطور نیست که آدم مریض فقط یک نوع سوپ بخورد! بلکه مهم این است که یک غذای مایع گرم بخورید که مواد مغذی و نیازهای بدنتان را تامین کند و شما را تقویت کند. همین! اما نکاتی نیز قابل ذکر است، مثلاً در مواقع بیماری باید وجود ادویه ها را به حداقل برسانیم زیرا باعث تحریک گلو و سینه می شوند. یا مریض هستید و حوصله تشریفات آشپزی را ندارید، پس بهتر است یک سوپ دلچسب و دلچسب بخورید که سریع آماده است. در این مطلب یک سوپ برای روزهای سرد داریم که می توانید آن را تهیه کنید، نوش جان کنید و به راحتی از شر بیماری خلاص شوید!

مواد مورد نیاز:

اگر سرما خورده اید این سوپ خوشمزه درد شما را دوا می کند!

طرز تهیه:

مرغ را با کمی آب، پیاز، نمک و زردچوبه بپزید. سینه مرغ به سرعت پخته می شود، بنابراین لازم نیست کار زیادی انجام دهید. یک ربع بعد مرغ را از قابلمه خارج کرده و خرد کنید. اگر حوصله ندارید این کار را با دقت انجام دهید، اگر در خانه مخلوط کن، خردکن یا خردکن برقی دارید، از کمک بخواهید تا کارتان سریعتر و راحت تر شود.

سیر را نگینی خرد کرده و در قابلمه ای بریزید تا سوپ شما بپزد و با روغن کمی تفت دهید. یک قاشق غذاخوری پاستا اضافه کنید و مرغ را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ پاستا روشن شود. 4 لیوان آب داخل قابلمه بریزید، درب آن را ببندید و روی کاناپه دراز بکشید تا این مرحله کامل شود. 20 دقیقه کافی است. هویج ها را بشویید و ریز خرد کنید، می توانید از رنده هم استفاده کنید. به همین ترتیب و بنا به ذائقه خود سیب زمینی ها را خرد یا رنده کنید و در قابلمه بریزید و با نمک و فلفل سیاه بگذارید تا بافت سیب زمینی و هویج نرم شود.

برخلاف اکثر سوپ ها، در این سوپ از جو پوست کنده یا آسیاب شده استفاده نمی شود، اما در صورت تمایل می توانید از رشته فرنگی سوپ استفاده کنید.

آبلیمو را داخل قابلمه بریزید و پس از نرم شدن رشته ها (در صورت استفاده) سوپ شما آماده است. لعاب و قوام این سوپ از سیب زمینی می آید. سریع و راحت تهیه می شود و برای رفع سرماخوردگی بسیار مناسب است.

برای تزیین سوپ از جعفری استفاده کنید و در نظر داشته باشید که وجود آن پر خاصیت است. جعفری برای تب و سرفه خشک بسیار مفید است.

نیازی به دکتر نداری…





برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

نصب کنید






همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با ضمانت 15 ساله، 8.9 میلیون توکن






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.