افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اگر زیر 160 سال سن دارید حتما ببینید! قد خود را با کفش های پاشنه بلند افزایش ندهید

  • کد خبر : 177759
اگر زیر 160 سال سن دارید حتما ببینید!  قد خود را با کفش های پاشنه بلند افزایش ندهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب لباس افراد حتما باید متناسب با اندام و هیکل آنها باشد. چون حتی جذابیت پوشیدن لباس های کوتاه و بلند، حتی شاید پوشیدن لباس های سایز بزرگ، منطق و قوانین خاص خودش را دارد و اینطور نیست که فکر کنیم هر چه پوشیده ایم، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب لباس افراد حتما باید متناسب با اندام و هیکل آنها باشد. چون حتی جذابیت پوشیدن لباس های کوتاه و بلند، حتی شاید پوشیدن لباس های سایز بزرگ، منطق و قوانین خاص خودش را دارد و اینطور نیست که فکر کنیم هر چه پوشیده ایم، پوشیده ایم! بسیاری از زنان و دختران زنان نسبتاً کوتاه قد هستند. از قبل می دانید که اگر متوسط ​​قد یک خانم کمتر از 160 سانتی متر باشد کوتاه قد و اگر بالاتر باشد متوسط ​​و قد بلند می شود!

بسیاری از خانم‌هایی که قد بلندی ندارند، معمولاً با آرایش کردن مشکل دارند، زیرا نمی‌دانند چه لباسی بپوشند و چه لباسی بپوشند تا قدشان کوتاه‌تر از آنچه هست و فقط کمی بلندتر به نظر نرسد! در این شرایط، از بسیاری از لباس هایی که می خواهند و دوست دارند صرف نظر می کنند، زیرا فکر می کنند ممکن است مناسب نباشند و کوتاهتر دیده شوند.

اما نگران نباشید زیرا اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید، قطعا با سبک ترکیب بندی هایی که در اینجا قرار است یاد بگیریم کوتاهتر به نظر نخواهید رسید، بلکه قد را نیز تجربه خواهید کرد.

اولین لباس را با یک شلوار گشاد و یک کت بلند ترکیب کنید، نترسید، به شما عالی می شود!

خب در اینجا می خواهیم دو استایل را بشناسیم که برای فصل سرد زمستان مناسب هستند و تیپ شما را تغییر می دهند.

مثلا سبک اول این است که با توجه به اینکه امروز دیگر مثل چند دهه قبل نیست که فقط لباس ها و سایزهای مد روز وجود داشت، می بینیم که بسیاری از دختران ما به سمت استایل های سایز بزرگ و گشاد می روند که واقعا جذاب هستند. شما خانم زیبا می توانید یک کت بلند سایز بزرگ بپوشید و از قد کوتاه نترسید! زیرا قرار است بیشتر رشد کنید.

با این کت بلند کافی است یک شلوار بلند و گشاد مثلاً سفید انتخاب کنید. می دانید که ست پیراهن و شلوار پارچه ای بلند امسال بسیار مد شده است. حالا با پیراهنی که با شلوار یا در طیف رنگی شلوار همخوانی دارد، از سر تا پا یک ظاهر تک رنگ ایجاد کنید.

حالا کت را بپوشید و سپس به سراغ کیف می رویم که بهتر است اگر با لباس شما همخوانی داشته باشد تضادی در کت ایجاد کرده و از طرفی هارمونی جذابی ایجاد کند.

تحت عنوان

حالا بیا و با هودی و جوراب و شلوار قدت را افزایش بده.

اما شاید شما دختری باشید که از شلوارهای گشاد دوری می کنید و به دلایلی از این نوع شلوارها خوشتان نمی آید و گشاد بازی می کنید! اینجاست که می توانید به پایی که دارید بروید و شادی خود را آغاز کنید. آیا می دانید شانه زدن موها شما را شاد و سرحال می کند؟

خوب، دختر خوب، بهتر است پیراهن گشاد نپوشی، زیرا این احتمال وجود دارد که تبدیل به یک سیب شوی. پس بیایید و یک هودی در سایز خود، ترجیحا همرنگ ساق پا انتخاب کنید و سپس روی ترندی که امسال بسیار مد شده است، شرط بندی کنید. خوب، می دانید که ما به چه چیزی ترند جوراب و شلوار می گوییم. خانم های زیادی را می بینیم که امسال جوراب های نسبتا بلندی می پوشند و قسمت پا را روی شلوار خود می گذارند. سپس رنگ پنبه ای مورد علاقه خود را بردارید و بپوشید، البته می توانید چکمه هم بپوشید.

در نهایت ظاهر خود را با روسری همرنگ هودی تکمیل کنید و از آن لذت ببرید.

تحت عنوان

بله، دقیقاً با هر دو سبک شما بلندتر از آنچه بودید خواهید بود.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.