افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

اگر رئیس مجلس 30 ثانیه وقت بگذارد مشکل حجاب و عفاف حل می شود – خبرگزاری مهر خبر ایران و جهان

  • کد خبر : 162393
اگر رئیس مجلس 30 ثانیه وقت بگذارد مشکل حجاب و عفاف حل می شود – خبرگزاری مهر خبر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقای تهرانی وی ظهر امروز دوشنبه در اجلاس جمعه ائمه جماعات خوزستان گفت: انقلاب اسلامی فرصت مناسبی را برای توسعه اسلام فراهم کرده است و انقلاب که ثمره مجاهدت و ایثار شهداست. باید برای پیشبرد انقلاب استفاده شود. وی افزود: جوانان دل به انقلاب دارند و […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقای تهرانی وی ظهر امروز دوشنبه در اجلاس جمعه ائمه جماعات خوزستان گفت: انقلاب اسلامی فرصت مناسبی را برای توسعه اسلام فراهم کرده است و انقلاب که ثمره مجاهدت و ایثار شهداست. باید برای پیشبرد انقلاب استفاده شود.

وی افزود: جوانان دل به انقلاب دارند و باید بتوانیم ارتباط بین نسل ها را که رهبری انقلاب بر آن تاکید داشتند جدی بگیریم.

آقای تهرانی وی ادامه داد: یکی از سرمایه های فرهنگی علاقه و عشق مردم به دین و اهل بیت است و روحانیت باید قدر بداند و از آن استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: کمیته فرهنگی مجلس برای رفع چالش ها و دغدغه های فرهنگی تلاش های بسیاری کرد. یکی از این موضوعات بحث عفاف و حجاب است که کار آن قبلا انجام شده و یک سال است که در مجلس معطل مانده است. این تاخیر در واقع باعث جولان و تثبیت حجاب در کشور می شود.

وی با انتقاد از مدیریت مجلس تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مدیریت فضای مجازی در خارج از کشور انجام نمی شود و به نام آزادی شاهد رها شدن فضای مجازی هستیم.

حجت الاسلام آقای تهرانی وی گفت: طرح عفاف و حجاب را با اصل 85 پیش بردیم و متاسفانه عزمی در مدیریت مجلس وجود ندارد. این امر این موضوع مهم تنها با 30 ثانیه از زمان سخنران قابل حل است.

وی با اشاره به نقش ائمه و خطبه های نماز جمعه در هدایت جامعه گفت: روحانیت باید از این بستر برای هدایت جامعه استفاده کند و خطبه های علمی برآمده از بطن جامعه جریان ساز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تصریح کرد: علامه مصباح نماد بصیرت است و اندیشه و منش علامه بارها مورد تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و ائمه جمعه باید با این تفکر جامعه را هدایت کنند.

وی با گلایه از صداوسیما گفت: صداوسیما باید از این منبع فکری و فرهنگی برای رشد و تعالی جامعه استفاده کند و اندیشه علامه مصباح اندیشه ای پویا و به روز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.