افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

اگر دشمن اشتباه کند سیلی محکم تری خواهد خورد.

  • کد خبر : 385179
اگر دشمن اشتباه کند سیلی محکم تری خواهد خورد.

آفتاب نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان در خطبه های نماز جمعه گفت: باید با تمام قوا پاسدار حریم الهی باشیم. گناهانی که جامعه را درگیر می‌کند و می‌تواند گسترده‌تر باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است و خداوند آن را مهم‌تر از […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان در خطبه های نماز جمعه گفت: باید با تمام قوا پاسدار حریم الهی باشیم. گناهانی که جامعه را درگیر می‌کند و می‌تواند گسترده‌تر باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است و خداوند آن را مهم‌تر از سایر گناهان در قرآن دانسته است.

محمودی افزود: برخی گناهان مانند فتنه، امنیت روانی جامعه را از بین می برد. لغزش های کوچکی در جامعه وجود دارد، اما باید از گناهان کبیره دوری کنیم.

امام جمعه اصفهان گفت: 37 سال پیش امام خمینی (ره) در پیام خود به حج رسما از حزب الله نام بردند و فرمودند حزب الله بزرگترین آزمون استقامت است.

وی گفت: امام خمینی (ره) غالباً از کسی به صراحت یاد نمی کردند.

محمودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پی شهادت سید حسن نصرالله، پنج روز عزای عمومی اعلام کردند و فرمودند این فریاد بر ضد اسرائیل استکبار و آمریکای ظالم است.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: در این ایام رزمندگان و سربازان مقتدر ما اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و با هماهنگی حداکثری به اسرائیل سیلی سختی زدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده واقعی 2 مطالبه عمومی مردم بود و همه خواهان انتقام بودند، تصریح کرد: نماز جمعه این هفته به امامت مقام معظم رهبری به دلیل شهادت سید حسن نصرالله اقامه می شود و باید بدانیم. چرا چنین اتفاقی می افتد و جمعیت زیادی برای اقامه نماز در روز جمعه به امامت ایشان می آیند.

محمودی گفت: مقام معظم رهبری با تمام قدرت آمدند که بگویند عزاداری ما فریاد است، اگر رژیم صهیونیستی به گنبد آهنین دل خوش کند که خودش را حفظ کند، می بیند گنبد آهنینی باقی نمانده است.

امام جماعت موقت اصفهان گفت: پیام حضور مقام معظم رهبری این است که اگر سران کفر شجاعت مقابله با این جمعیت را داشته باشند پیام اما دستور مسلمانان به همه آزادگان این است که تسلیم نشوند. به دشمن خود و با شجاعت و شجاعت عمل کنید.

وی تاکید کرد: دشمن باید بداند که اگر اشتباه کند سیلی سخت تری خواهد خورد و جمهوری اسلامی ایران از حزب الله لبنان حمایت کامل می کند.

محمودی یادآور شد: اسرائیل یک عدد نیست، شما دیدید که نیروهای مسلح ما دقیقا چگونه به پایگاه های آنها حمله کردند. نقش مستقیم آمریکا در شهادت سیدمقاومت نشان می دهد که آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ بر اساس تحلیل رهبر معظم انقلاب است.

هر چه در مقابل دشمن شکست بخوریم جنایات او بیشتر می شود.

امام جماعت موقت اصفهان گفت: شیطان فقط اغوا می کند و فریب می دهد، آمریکا شیطان بزرگی است که فریب می دهد و وسوسه می کند، می کشد و پرچم حقوق بشر را بالا می برد.

وی خاطرنشان کرد: ساده لوحی است که هرکسی فکر کند مشکلات آمریکا با ایران حل شدنی است، تفاوت آمریکا با ایران اساسی است، خلاف اصل نظام هستند.

محمودی افزود: گاهی برخی از مسئولان نظام مرتکب اشتباه می شوند، باید در انتخاب کلمات دقت کنند; هر جا کوتاه بیاییم جنایات دشمن بیشتر و دستش درازتر است.

امام جماعت موقت اصفهان گفت: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس افتخار آفریدند و مسئولان نباید طوری رفتار کنند که آمریکا و اسرائیل احساس قدرت کنند.

وی گفت: ده ها بمب بر سر مردم لبنان ریخته شد که نشان دهنده ذلت و گستاخی دشمن بود. ما باید با اقتدار با دشمن مقابله کنیم و نگذاریم او احساس قدرت کند.

محمودی ادامه داد: جامعه اسلامی با حوادثی که برای دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب رخ می‌دهد، تقویت می‌شود، اهمیت رهبری و حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب به برکت خون شهدا بیشتر می‌شود. شهدا .

وی افزود: رژیم صهیونیستی شب گذشته بار دیگر حمله کرد و بر سر مردم مظلوم لبنان بمب ریخت و امیدواریم هر چه زودتر اسرائیل توسط نیروهای جبهه مقاومت نابود شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.