افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اگر در مورد مد جواهرات نمی دانید، آیا گم شده اید؟ این گردنبند مد روز را مانند اینکه به یک مهمانی می روید، دور گردن خود ببندید.

  • کد خبر : 172804
اگر در مورد مد جواهرات نمی دانید، آیا گم شده اید؟  این گردنبند مد روز را مانند اینکه به یک مهمانی می روید، دور گردن خود ببندید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- می توان گفت گردنبند مهم ترین انتخاب در زیورآلات است. وقتی لباس یقه باز می پوشید یا حتی وقتی یقه لباستان بسته است، انتخاب اکسسوری و گردنبند مناسب می تواند جذابیت شما را افزایش دهد. جدا از انتخاب گردنبند باید به فرم صورت و قد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- می توان گفت گردنبند مهم ترین انتخاب در زیورآلات است. وقتی لباس یقه باز می پوشید یا حتی وقتی یقه لباستان بسته است، انتخاب اکسسوری و گردنبند مناسب می تواند جذابیت شما را افزایش دهد. جدا از انتخاب گردنبند باید به فرم صورت و قد و طول گردن خود توجه کنید، مهم این است که گردنبندی که دارید مطابق مد باشد. امروزه تنوع زیورآلات مد آنقدر زیاد شده که به همه سلیقه ها پاسخ مثبت می دهد! در این مطلب به بررسی گردنبندهای پرطرفدار روز می پردازیم تا اگر قصد خرید گردنبند برای عید خود را دارید بدانید چه بخرید.

گردنبند لایه ای

مدل گردنبند که بسیار مد شده است و در عکس های مجلات مد به چشم می خورد استفاده از گردنبندهای لایه باز است. به این ترتیب چندین گردنبند ظریف کوتاه مدت و بلند مدت به هم متصل شده و منظره ای زیبا ایجاد می شود.

gardanband7

این مدل گردنبند با یک لباس یقه باز یا با بلوزهای یقه دار با دکمه های بالا بسته نشده بسیار زیبا به نظر می رسد. علاوه بر این، پوشیدن یک زنجیر پهن‌تر که نزدیک گردن قرار می‌گیرد و یک یا دو زنجیر ظریف‌تر ظاهر جذابی ایجاد می‌کند.

گردنبند مروارید

استفاده از مروارید در جواهرات سال‌هاست که مورد توجه قرار گرفته است و امسال در جواهرات مد روز نیز دیده می‌شود. به نظر می رسد تفاوت مرواریدهایی که در ترند جواهرات امسال می بینیم این است که بزرگتر از قبل هستند و شکل های غیر معمول و غیر معمولی دارند که ترکیبی جدید و جذاب را ایجاد می کنند. ترکیب مروارید و طلا را می توان به طرز خلاقانه ای در جواهرات امسال دید.

gardanband5

گردنبند با طرح المان آسمانی.

مدتی است که استفاده از گردنبندهایی با بشقاب هایی به شکل ماه، خورشید و ستارگان مورد توجه قرار گرفته است. طرح المان های آسمانی روی گردنبندها بسیار مناسب است و مورد استقبال بسیاری از زنان در سراسر جهان قرار گرفته است. از زمان های بسیار قدیم، آسمان منبع الهام انسان ها بوده است و آنها سعی می کنند با استفاده از اجرام آسمانی با منبع الهام قوی ارتباط برقرار کنند.

gardanband11

گردنبند زنجیر

یکی دیگر از طرح های مد روز گردنبند امسال که جذابیت خاصی دارد، گردنبندهای زنجیره ای هستند که هم به صورت تکی و هم به عنوان یکی از لایه های گردنبند چند لایه قابل استفاده هستند.

Gardanband12

گردنبند با آویز سنگ رنگی

امروزه استفاده از سنگ های قیمتی در زیورآلات بسیار مد شده است و می توان انواع گردنبندهای تزئین شده با نگین های رنگی را مشاهده کرد. گردنبند با آویز تک سنگی یا گردنبندهای بزرگ با نگین های سنگی بسیار شیک هستند و بسیاری از افراد مشهور از آن استفاده می کنند.

gardanband10

javaherat8

گردنبندهای مینیمالیستی

مهم نیست که چقدر زیورآلات پر زرق و برق و سنگین در مد هستند، همیشه کسانی هستند که جواهرات مینیمالیست و ظریف را ترجیح می دهند. مانند گذشته، گردنبندهای مینیمالیستی طرفداران خاص خود را دارند و واقعاً نمی توان زیبایی و وقاری را که به یک فرد می بخشد نادیده گرفت.

گردان بند4

در این مقاله به بررسی چند مدل گردنبند مد روز می پردازیم. اگر به ظاهر خود اهمیت می دهید و به این نوع مطالب علاقه مند هستید، لطفا بقیه مطالب مرتبط با زیبایی سایت را مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.