افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اگر در آرایش مبتدی هستید، به آرایشگاه نروید / این روش های کاربردی و شیک را یاد بگیرید

  • کد خبر : 196843
اگر در آرایش مبتدی هستید، به آرایشگاه نروید / این روش های کاربردی و شیک را یاد بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در واقع همه افراد آرایش را به صورت حرفه ای بلد نیستند و هرکسی می تواند در حد توان خود و به اندازه نیاز و تمرین آن را انجام دهد. داشتن ظاهری آراسته برای همه خانم ها چه خوب و چه بد مهم است اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در واقع همه افراد آرایش را به صورت حرفه ای بلد نیستند و هرکسی می تواند در حد توان خود و به اندازه نیاز و تمرین آن را انجام دهد. داشتن ظاهری آراسته برای همه خانم ها چه خوب و چه بد مهم است اما این شغل باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود. نوع آرایش و سبک سنگین آن موضوعی است که بسیار سلیقه ای است، پس اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید آرایشی اصولی و حرفه ای داشته باشید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، فرض کنید وجود دارد. جای نگرانی نیست و با پیروی از یک روال و سبک ساده می توانید آرایش مناسب و دلپذیری داشته باشید. از سوی دیگر، از آنجایی که لوازم آرایشی تمایل به قیمت بالایی دارند، بهتر است خریدی منطقی و انتخابی داشته باشید. چگونه بگوییم ما را دنبال کنید تا بدانید چگونه.

رطوبت ساز

پایه اصلی هر سبک آرایشی، چه سبک و چه سنگین، باید مرطوب کننده باشد. اگر حتی نمی خواهید پول زیادی برای کرم پودر یا سایر لوازم آرایشی بپردازید، مطمئن شوید که زمان و هزینه خود را صرف یک مرطوب کننده با کیفیت می کنید.

زیرا مرطوب کننده یک امر ضروری است و به هیچ وجه نباید از آن صرف نظر کرد. استفاده از کرم های مرطوب کننده و آبرسان برای تمام پوست ها ضروری است تا آسیب زیادی به آن وارد نشود.

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت.

آغازگر

پرایمر پایه آرایش است. این کار سطح پوست را صاف می کند و کرم پودر را به خوبی می نشیند. می تواند منافذ باز پوست شما را ببندد و آرایش شما را جذاب تر کند.

پرایمر برندهای مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به بودجه خود آنها را انتخاب و خریداری کنید.

Rcb64dcbe7f7cdd52f2827628e5fd2501

کرم سی سی یا بی بی کرم

چند سال پیش کرم های سی سی و بی بی کرم ها مد شدند چون نوع سبک تری از کرم پودر هستند. آنها ضد آفتاب دارند و می توانند به پوست شما رنگ دهند و آن را بپوشانند. آنها به اندازه پودرهای آرایش سنگین نیستند و این ویژگی باعث می شود آرایش طبیعی تری داشته باشید.

cc-color-contron-crema-farmasi1

سایه

خوب، ردیابی بسیار دشوار است و همه آن را نمی دانند. اما سایه‌ها کار را آسان‌تر می‌کنند، زیرا به اشکال مختلف مانند مداد، مایع و پودر وجود دارند. بهترین نوع سایه پودری است زیرا خیلی راحت روی پوست می نشیند و کمتر پخش می شود. با گذشت زمان از بین نمی رود!

سایه زدن بسیار سلیقه ای است و اگر از آن دسته خانم هایی هستید که در سایه زدن مهارت ندارند می توانید این قسمت را بردارید یا از رنگ بسیار ملایمی استفاده کنید و پشت پلک بزنید.

تحت عنوان

چشم خطی

خط چشم چیزی است که بسیاری از خانم ها آن را دوست دارند، اما به این دلیل که کشیدن آنها دشوار نیست. اگر شما از دوستداران خط چشم هستید، می توانید از خط چشم هایی مانند ماژیک، قابلمه یا مو استفاده کنید. خط چشم جادویی معمولا برای خانم های مبتدی ساده تر و کاربردی تر است!

WlyeCEVBmKxDfxWB

ماسک

یکی دیگر از ضروریات ریمل است. اگر کاشت مژه ندارید، ریمل را فراموش نکنید، زیرا چشم ها حرف اول را در چهره شما می زنند و وقتی با مردم سروکار دارید، این چشمان شما هستند که با آن شخص صحبت می کنند نه لب های شما! پس ریمل را ذخیره نکنید تا صورتتان بی روح به نظر نرسد و از طرفی ریمل را طوری انتخاب کنید که روی چشمتان پخش نشود و نریزد، چه ضد آب باشد چه نباشد، به شما بستگی دارد!

n3pqivkctsw

رژ لب

رژ لب های زیادی با سبک ها و رنگ های مختلف وجود دارد که اگر در تطبیق و کشیدن الگوی لب خود استاد نیستید، می توانید از رژ لب های مدادی همرنگ لب های خود استفاده کنید. اینطوری دو پرنده را با یک سنگ میکشی. آسان تر و ارزان تر!

qJ2KjjhPnWGRedPSCF4NlGwo6wFwBiE8DW1wcM9AQduOGi4PFJ.jpg_512X512X70



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.